Ad Block Ad Block
娛樂
2020-04-21 16:39:00

田蕊妮宣布開新公司 杜汶澤:可能係唯一好睇過「喱騷」fanpage

分享:

田蕊妮自上周四(4月16日)公告與TVB正式完約後,一直未有公布最新動向,今日在社交平台公布新計劃,她上載新公司辦公室的照片,留言,「Start!Everything’s starting ... anew!我好喜歡start呢個字佢可以解讀成開始,開創,開闢,啟動,起點,開幕…等等等今日我開始我嘅工作喇開始工作之餘仲開咗個New Page,開咗個新專頁之餘仲開咗間公司。」

同時,她上載與助手的合照表謝意,並感激各界支持。而杜汶澤則在個人社交平台,呼籲網民要like爆老婆的fanpage,「田蕊妮new start ,全新fanpage !我有like 到呀 ,你like 咗未?可能係世界上唯一好睇過「喱騷」嘅 Facebook page ......X衝入去 like 同 share 啦!係咪想佢賣晒我啲西裝同大頭菜呀?」與老公齊齊迷上《動物之森》的阿田亦抵死回應,「你d大頭菜價好就要賣架啦!至於d西裝你都著唔晒,間屋又唔係大,賣咁d啦!」

阿田上載與助手合照,大讚對方百般舞藝。

阿田上載與助手合照,大讚對方百般舞藝。

杜汶澤呼籲Like & Share老婆的專頁。

杜汶澤呼籲Like & Share老婆的專頁。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受