Ad Block Ad Block
娛樂
2020-11-05 04:30:00
日報

源菲然搶閘拍劇 謝嘉怡唔怕表妹搶鋒頭

分享:
朱敏瀚代女友否認無工開傳聞。

朱敏瀚代女友否認無工開傳聞。

應屆港姐三甲謝嘉怡、陳楨怡、郭柏妍與翟威廉及朱敏瀚等昨日在無綫電視城出席宣傳活動。同屆落選佳麗陸續簽約並獲安排工作,其中包括謝嘉怡的表妹源菲然,謝嘉怡表示不擔心工作被分薄。

源菲然獲安排拍劇,謝嘉怡戥對方開心︰「佢有同我講,拍咗一啲節目,好開心佢有嘢拍。(你想唔想拍劇?)都想嘅,但有好多活動,學好啲廣東話先啦。」被問到多位落選港姐簽約,謝嘉怡不擔心多了競爭︰「大家嘅性格同路線都唔同,多啲人一齊玩,識多啲人都好開心呀!」

余思霆獲公司安排飛台
同場的朱敏瀚透露現時忙於拍劇,其中《拳王》有不少除衫戲,所以收工後要努力操肌。對於有指女友余思霆因為沒工作而返回台灣,他代為澄清︰「佢去台灣係幫公司拍節目,搵佢去台灣係因為佢有台灣護照,預計要喺台灣半年。」他透露現時以視像聯絡,若然10年前或許只能靠書信維繫感情。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受