Ad Block Ad Block
娛樂
2020-09-30 04:30:00
日報

黃嘉樂嘲無腦 江嘉敏︰我有底線 會反擊

分享:

黃嘉樂、江嘉敏等昨日出席《好醫生》(第三季)記者會,眾人穿上白袍扮醫生,嘉樂曾在《白色強人》演腦神經外科顧問,在記者會上一度拿江嘉敏開玩笑︰「你要俾我醫,因為你冇腦。」令全場笑爆。
 

江嘉敏事後表示沒有嬲,加上二人合作數次已經很熟,開玩笑沒問題。她說︰「佢係前輩,佢又做過我3次男朋友,開玩笑係OK,如果唔係我都打佢。我係幾玩得,熟嘅話都OK,但都有底線,涉及身邊啲朋友同屋企人就唔OK,我會反擊。」提到試完造型都未能參與《今宵大廈2》拍攝,她直言很可惜︰「因為《七公主》仲未拍完!《今宵大廈2》9月1、2號已經開工,今日是9月29啦,我響《七公主》嘅戲份仲未完成,兩劇角色造型其實差距好大,所以就做唔嚟,其實演唔到《今宵大廈2》都幾失望。」


嘉樂唔怕莊思明呷醋 
黃嘉樂在新劇《我家無難事》與楊明有不少對手戲,更與對方有段「HeHe」戀。他表示未知有沒有親熱戲,但已拍完嗌交鬧分手的戲份。問到怕不怕莊思明呷醋,他反指擔心自己的女友呷醋。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受