Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-17 16:11:23

方力申勤練水反而體重上升 自言每次拍拖都認真

分享:
方力申

方力申再為「上海商業.博愛單車百萬行2024」擔任活動大使,前「亞洲車神」黃金寶亦有出席活動。(陳奕釗攝)

方力申、尹光及Coffee林芊妤等今早(17)出席「上海商業.博愛單車百萬行2024」活動,已第二年為活動擔任大使的小方透露,近年保持練水習慣,可惜體重反而上升了不少,「每星期都有幾日練水,疫情開始已經keep住練。其實有研究講過,如果唔控制飲食,練幾多都冇用,農曆新年朋友送咗起碼十底糕俾我,我每底都試吓,想唔重都難啦。」

方力申

除了方力申,Coffee林芊妤亦現身活動。(陳奕釗攝)

結婚與否順其自然

談及其女友Maple葉萱,問小方可會打算如他早前所講,在3年內結婚,他表示:「我當時講完,俾阿媽鬧,話我講呢啲做咩呢!一係就直接做啦!」至於Maple的反應,他笑言:「冇反應啊!可能佢都知我係亂講嘢啦!不過我每次拍拖都係好認真嘅!至於最後會點,就順其自然喇!」

即睇「上海商業.博愛單車百萬行2024」活動盛況

單車百萬行 單車百萬行 單車百萬行 單車百萬行 單車百萬行 單車百萬行 單車百萬行 單車百萬行
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受