Ad Block Ad Block
娛樂
2024-01-12 22:30:51

港女萬歲|田蕊妮挑戰大膽尺度 邀性工作者勇敢道出以身賺錢過程

分享:
港女萬歲|田蕊妮挑戰大膽尺度 邀性工作者勇敢道出以身賺錢過程

田蕊妮孭飛主特的網上節目《港女萬歲》內容Juicy超大膽。

由田蕊妮孭飛做主特的超大膽talk show節目《港女萬歲》,首集已於18日在喱騷App及網站上架,並在喱騷FacebookYouTube免費播出。首集出街後,不少觀眾留言大讚節目內容Juicy

其實節目未正式出街,杜汶澤已經在他Facebook預告過《港女萬歲》是「全香港冇電視台敢拍嘅節目」,而節目首集主題「以身賺錢」,嘉賓陣容已夠爆炸性,有性工作者豆漿和賣性感相搵食的KOL中大Email,大談她們職業秘聞和辛酸,絕無底線。豆漿大方提到自己入行做性工作者的原因:「係嗰時我嘅未婚夫叫我出嚟做。」豆漿16歲入行,她還記得接第一個客人的經過,當時她收取1,200元一小時作酬勞,她續說:「超級緊張,佢(客人)都靚仔又高有腹肌,台灣人嚟嘅!當時我keep住緊張,因為佢太靚仔嘛!入到房佢話一齊沖涼,我就話分開沖啦!上床之後應該係我服侍佢,但佢叫我瞓喺度,佢服侍我。」豆漿當時一星期工作三日,每日六小時,月入7萬至10萬。

豆漿大方提到自己入行做性工作者的原因。

豆漿大方提到自己入行做性工作者的原因。

很多人以為從事性工作者不會跟客人錫咀是行規之一,但豆漿就親自解釋:「行規係要錫咀㗎!肯錫咀先會多啲客人。」她更爆出行內錫咀都分等級,有細車、中車、大車,以至坦克車都有。至於中大Email則靠賣相就有千萬進帳,她說客人喜歡她其實不單只是性感相,「好多人鍾意睇我嘅文章,睇我嘅私人經歷,人哋想睇我,唔係剩係得相,而係我個人有幾奇特性,(賣相)是成個平台嘅一部分。」籌備《港女萬歲》初期,因為題材大膽敏感又具話題性,所以節目組極度擔心未必找到適合嘉賓。加上嘉賓要現身說法撕開自己底牌,為免嘉賓擔心自己容貌曝光,節目組亦早有準備為嘉賓買定面具,豈料眾多嘉賓肯接受邀請之餘,更不懼鏡頭以真面目示人,證明現今港女的確勇敢。

Ad Block

《港女萬歲》第一、二集已於喱騷上架,第三集將於115日播出,邀請鄧兆尊大談他跟三個老婆的開放式關係,而女團EOSLokyi則擔任嘉賓主持。Lokyi第一次任主持,便要擔任此有話題性的節目,她坦言最初也有擔心:「首先好開心同埋好感恩有機會做客席主持,拍攝節目嘅時候聽到嘉賓講嘅經歷,令我大開眼界。記得第一集係講關於性工作者,雖然嗰集我冇出場,但我喺片場入面聽到佢哋嘅經歷,令我好震驚,佢哋好勇敢。好多謝前輩提攜,第一次做主持學到好多嘢,相信我仲有好多進步空間,希望大家俾多啲機會我啦!」而田蕊妮就大讚Lokyi表現淡定,以後大把機會。第三集內容,田蕊妮更會在節目中大爆與鄧兆尊早有淵源。

Ad Block
中大Email靠賣相就有千萬進帳 《港女萬歲》第三集將於1月15日上架。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受