Ad Block Ad Block
娛樂
2022-11-08 15:53:08

入選男配5強當贏咗 Bob爆被當紅男歌星奚落

分享:
HK ENT

Bob大讚拍檔Moon,指她是女孩子及一位專業的演員。

林盛斌(Bob)演劇集《美麗戰場》與劉佩玥(Moon)演一對,被讚全劇最順眼的一對CP。Bob接受林柏希主持的網台節目《月傾會》訪問,自言估不到網民會喜愛他的演出:「平時多數都係插我多㗎嘛!激進少少討論區嗰一兩個呢,佢讚我喎!估唔到嗰個肥X都可以,咦,都感動到喎,佢喺度回顧返自己嘅故事,喂,我眼濕濕喎!」問Bob對《台慶頒獎禮》最佳男配角有否盼望,「我希望係嘅,咁起碼知道原來有機會最後五強喎,其中一個係自己嘅話呢,經已係勝出啦!」

HK ENT

林柏希原來是Bob的中學師兄,兩人相識30年。

談到最想和誰爭奪最佳男配角獎,Bob說,「第一我又幾鍾意喺《美麗戰場》入面,李成昌昌哥,即係阿威爺啦;另外我鍾意之前《痞子殿下》阿康張穎康,仲有阿朱仔朱敏瀚都係幾出㗎;《黯夜守護者》阿big boss謝東閔;咁如果你俾我再加埋《下流上車族》,我想加埋鄧智堅,智堅我覺得都好deserve個嘉許,同埋認同嘅機會!」

HK ENT

對於被當紅男歌星奚落,Bob心諗對方都幾大支嘢喎!

當紅男歌星又靚仔又盛

至於入行以來,遇過最難堪的一次遭遇,Bob話:「有一年喺我哋電台(新城)頒獎禮嘅後台,當時台長係銳哥(朱明鋭)啦, 佢話,咦,Bob呀,你錄嗰啲ID,叫我揸住個錄音機就錄嗰啲『新城電台 新年快樂』,去到某一個歌手嘅時候,先同唱片公司宣傳嗰個人講,唔好意思,我想搵阿邊個錄呢段嘢,佢睇完OK,叫我試下問下佢啦,我咪走埋去囉,唔好意思,咁我好有禮貌好客氣,可唔可以錄一錄呢段呀,一睇,跟住有個小小嘅嘖(一聲),掉頭走咗去喎!我睇到張紙飄落地,佢又行開咗,我唔知佢有心定無意定唔小心跌咗,跟住之後個唱片公司宣傳人員話sorry sorry,我諗都知佢脾性,我心諗佢都幾大支嘢喎!」問到男歌星是誰,「當時得令啦,又靚仔又盛!」

HK ENT

Bob稱好想找倪晨曦演一齣純愛劇,像木村拓哉、松隆子合作的《Love Generation》。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受