Ad Block Ad Block
娛樂
2023-01-11 19:23:52

姜濤捱轟 情緒健康惹關注 商台DJ發文盼學習揀批評聽

分享:

姜濤在《叱咤》的表現惹來不少負評,haters更藉此大造文章。

MIRROR成員姜濤在叱咤頒獎禮當晚表現惹來不少批評,加上他的身形脹了不少,隨即成為haters的狙擊對象,負評排山倒海。姜濤的粉絲「姜糖」亦成為被抨擊的對象,對於一向心痛粉絲的姜濤來說,相信心情更加難過。

早前杜汶澤有留意網上對姜濤的批評,於是發文分享如何面對負評。及至昨日,商台DJ楊樂笙亦發文為姜濤打氣,直言網上的留言予他的感覺是「似係想佢死,多過想佢進。」他坦言姜濤只得23歲,便要經歷爸爸的重病、摯友逝世、演唱會意,難以想像他所面對的壓力。

杜汶澤隔空安慰姜濤。

杜汶澤隔空安慰姜濤。

Ad Block

楊樂笙︰對年輕人真係要俾時間

楊樂笙寫道︰「我好難想像佢面對緊咩壓力,你話如果佢今年30歲都仲係咁就抵鬧啫,對年輕人我覺得係真係要俾時間,諗返我自己23歲嘅時候都仲係一嚿飯,唔知自己做緊。」他亦向姜濤寄語︰「其實不論咩年代咩地方,做得公眾人物,就總會有人批評你,通常得兩個方法應付,一係內心夠強大完全當透明,一係令自己水平提升,令人收口,要成為天王巨星,呢個係必經階段我好細個已經明白一個道理:無人可以贏到全世界掌聲』批評要聽,但對於係無聊、抽水或者不安好心嘅說話,我真係唔會理。」

Ad Block

他認為姜濤要學習如何選擇「批評」,並指對方予他的感覺是一個好忘我投入的人,「就連玩遊戲佢都係咁,呢種人唔會識停,好容易受傷,身心都係,希望隨住越嚟越成熟,佢會識得收放。」

姜濤面對的壓力不少。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受