Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-14 13:40:23

Coffee幫媽媽大改造成功回春 網民高呼:十足姊妹

分享:
Coffee幫媽媽大改造成功回春

Coffee幫媽媽大改造成功回春

林芊妤(Coffee)近年經常於社交網上載教瑜珈的短片,大晒其弗爆身材。昨日(13日)她便在IG分享了多已與媽媽的合照,相中見Coffee媽媽依然青春,而兩母女無論是髮型打扮都十足餅印,猶如兩姊妹,Coffee寫道:「仲記唔記得上次我同大家講過,呢幾年好積極幫媽咪大變身,務求令佢走上貪靚之路,仲講過有啲成績嘅話會同大家分享,到呢幾日都仲有人問我幾時會拍,我哋今日終於完成咗啦!下一條YouTube片,我就會同大家分享整個過程,同埋我究竟對佢做過啲咩手腳,好好期待一下,最後嗰張係六年前既黑歷史。我要令全世界嘅女人都變得靚靚,我要你哋由內在到外在散發自信」。

原來Coffee幫媽媽進行大改造,更分享媽媽六年前的照片,相中見媽媽當年的打扮較為樸素,與現在相比判若兩人,確是回春了不少,網民都驚呼:「逆齡生長的母親」、「似兩姊妹多過兩母女」。

 

媽媽充滿自信地擺pose影相。

媽媽充滿自信地擺pose影相。

兩母女十足姊妹。

兩母女十足姊妹。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受