Ad Block Ad Block
娛樂
2022-07-23 03:03:57

MIRROR《WE ARE》MV亂舞放送笑彈 姜濤Anson Lo放低偶包無懼黑圖(多相)

分享:

人氣組合MIRROR的12場《MIRROR.WE.ARE LIVE CONCERT 2022》,將於下周一(25日)開鑼,MIRROR順勢推出演唱會主題曲《WE ARE》,12子在MV中奉旨玩到癲,來個黑圖大放題,齊齊拋開偶包發送放彈。

成軍3年多來,MIRROR由《全民造星》到首度踏上紅館舞台,除了12子努力不懈外, Fans一直不離不棄、力撐支持亦絕不可少,故此MIRROR透過新歌《WE ARE》的歌聲,感謝每一位粉絲,並約定不論在開心戀愛、寂寞害怕之時,只要有需要,MIRROR都會一定陪伴在側,與大家一起走過高低起跌。MV上架13小時有逾25萬點擊,不少鏡粉讚歌曲洗腦,睇得好開心。

MIRROR分享拍攝《WE ARE》MV趣事。 MIRROR 12子分享拍MV趣事。 MIRROR希望大家睇住MV開心笑。 Jeremy揈到頭髲亂了。 MIRROR籲鏡粉練習《WE ARE》招牌動作,演唱會齊齊跟住做。 MIRROR籲鏡粉練習《WE ARE》招牌動作,演唱會齊齊跟住做。 MIRROR籲鏡粉練習《WE ARE》招牌動作,演唱會齊齊跟住做。

AK籲演唱會跟住跳  Ian:冇廁所位

《WE ARE》由王雙駿包辦作、編、監,黃偉文填詞,是為紅館開騷的熱身作。AK分享道:「呢首主題曲係比較開心啲,希望大家入場睇嘅Fans同埋觀眾都能夠感受我哋嘅正能量。編舞方面,Rock Sir特別編咗一段比較Signature嘅舞蹈,唔算好難,希望大家可以跟住一齊跳,一齊開心!」

 

演唱會舉行在即,隊長Lokman提醒:「背好晒歌詞,聽多幾次我哋嘅歌,順手撐一下Hit Rate。」AK則溫馨提示:「帶多個口罩,因為跟住我哋跳舞會濕晒,另外我哋勁歌熱舞跳到濕晒呢,大家都會好興奮,都會出晒汗跟住濕晒喇,所以要帶定毛巾抹汗。」Jeremy提大家要帶飛,Ian則道:「去定Toilet,因為冇廁所位。」作為「頭號Hellosss」的AK即答道:「特別唔好揀佢唱時去廁所呀!」

Alton從《石破天驚勁舞拳》得靈感,跳勁舞拳救地球。 Jerdan合體的創作力同幻想,會嚇你一跳。 Jer和Edan使出「吐乒乓球」絕招,粉絲笑到碌地。 Alton率領眾人大跳《石破天驚勁舞拳》。 MIRROR「瞓身」搞笑。 配合演唱會,MIRROR推出新歌《WE ARE》。

化身銀河宇宙守護隊

新歌MV眾人放低偶包,聯手炮製笑料十足的畫面。隊長Lokman(楊樂文道:「我哋係銀河宇宙守護隊,保衛宇宙和平,但宇宙已經和平咗好耐,所以我哋有工返等於冇工返,因為太無聊,大家就搵嘢做。」而身為MIRROR隊長的Lokman,在守護隊內亦繼續他的隊長角色,並介紹道:「我係好認真、正義凜然嘅隊長,雖然冇嘢做但都會督促隊員做嘢,最後就真係有嘢做喇!」

所謂拯救隊,實是MIRROR發揮搞笑細胞,笑聲救地球。Alton續道:「以往會放低偶包拍攝嘅MV有《Ignited》或《All In One》裡面扮鬼臉一幕,而拍攝《WE ARE》時同導演溝通,想今次有啲周星馳嘅舞步,起初做出嚟都太似跳舞,導演想睇落唔似舞步嘅步法,咁先俾大家睇到亂舞嘅MIRROR俾大家睇,所以喺現場就度咗一啲發癲、發狂、發喪嘅舞姿,都幾有Feel!」

姜濤與大表哥Stanley。 Ian笑到見牙唔見眼,Hellosss表示很興奮。 原來姜濤偷偷送吻,Ian好好接住存在心,「哥與弟」兄弟情深。 AK與Jeremy示範念力拗攣叉。 AK與Jeremy示範念力拗攣叉。

「Jerdan」創作  嚇你一跳

睇過《Boss》MV的粉絲,都應該記得Edan與Jer相映成趣的搞笑功力,今次「Jerdan」再合體並親自度出瘋狂絕妙的搞笑場口,Edan笑道:「《WE ARE》MV都好適合我哋,繼上次《Boss》之後又再搵我同Jer玩。」Jer也說:「導演一嚟到就話,喂!好掛住你哋兩個孖寶呀!今日都係整返個孖寶先啦!」對於自己度的笑料,Edan亦很滿意,並說:「我哋創作咗好多Scene,真係創作力量同幻想,會嚇你一跳。」

姜濤無懼黑圖  Anson Lo自封「Spray王」

放低偶包,難免成為黑畫製作的最佳材料,不過Anson Lo卻表示,「黑圖?完全唔介意,因為平時都大把黑圖!」姜濤回應:「我哋平時都會Post大家嘅黑圖。」Anson Lo也認同,更說:「就算我哋以往嘅MV,睇落冇黑圖,但其實喺某啲位嘅0.1秒突然pause,我哋啲跳舞樣都會變咗黑圖。」姜濤即想起自己的「傑作」,指著Anson Lo笑言:「最終極係我Post你演唱會嗰張,屍骨分離。」Anson Lo回想起也大笑說:「所以我哋已經慣咗,呢個係我哋嘅傳統。」姜濤呼籲大家留意MV細節:「今次係第一次大家都咁癲,《Ignited》、《Boss都冇咁瘋狂,不過呢個MV最勁係Anson Lo個頭點揈個蔭都唔會郁!」Anson Lo聽罷也自豪道:「我係Spray王,ok?!」

Ad Block
向來較低調沉靜的Frankie,獲選為搞笑之王。 看Frankie這副表情,Anson Lo忍笑很辛苦。 「柳三歲」Jer 與Edan齊齊發功,逗得鏡粉哈哈笑。 Jer的鴛鴦袖,被Edan指不連戲。 姜濤手中的磒石,被Lokman和AK收服。 Lokman和Alton化身「Mirror in Black」。 Jeremy和Stanley化身「MIRROR in Black」。

Frankie阿Jer當選搞笑之星

今次MIRROR眾人埋位都參與了小創作,令笑料貫穿全MV,被問到當中誰最搞笑,結果Frankie及Jer都大熱當選,Lokman解釋選Frankie原因道:「皮皮平日係一嘢就中,但佢今日好高功,嘢嘢都中,今日算爆燈!」Frankie聽到讚賞,即謙虛道:「我不嬲都唔覺,你哋開心,我就開心。」Jer當選,但Edan卻酸言,說:「佢今日懶特別,著單邊,我哋11個都著成件,結果犯連戲問題。」Jer即扁咀回應:「花姐話OK嘅。」二人一唱一和,繼續發揮他們的搞笑本色。至於Alton見大家談得興起,即笑言自己都落力搞笑,想盡最後一分力拉票,Ian聽見,即起哄道:「佢想要票,俾晒佢喇!」而向來都屬文靜派的Jeremy跟Tiger,均表示已盡力搞笑。忍笑方面,眾人不敢認叻,但身為隊長的Lokman都大讚各隊友,說:「大家都幾叻,今日大家都好高功,但冇爆蟹情況出現,大家都有一個非常專業嘅演出,俾啲掌聲自己。」

Edan呂爵安。 Jer柳應廷。 Tiger邱傲然 姜濤 Stanley邱士縉 Anson Lo盧瀚霆 Jeremy李駿傑 Frankie陳瑞輝 Alton王智德 陳卓賢Ian Lokman楊樂文 AK 江𤒹生
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受