Ad Block Ad Block
娛樂
2022-06-24 17:27:07

姜濤認最大缺點係硬頸 自言冇入行會做小學體育老師

分享:
姜濤認最大缺點係硬頸。

姜濤認最大缺點係硬頸。

人氣王姜濤昨晚現身鄭中基(Ronald)的網上頻道節目「機動電視台」,節目中二人互相發問。當Ronald問姜濤最想與他合作什麼?姜濤表示:「梗係想同你拍戲啦,因為我真係好鍾意你啲戲。我又唔想講由細睇到大,但入行前真係好鍾意你啲戲,所以想同你一齊拍。」Ronald 未有一口答應,並搞笑表示:「我諗諗吖!」

接著被問到如果沒有參加《全民造星》,會做什麼?姜濤坦言:「我未參加《全民造星》時,我係讀Sport Coaching,我諗我會做體育老師,我自己好鍾意小朋友,我諗我會做一個小學嘅體育老師。」

當提到姜濤自覺自己最大的缺點時,姜濤則認真表示:「我覺得自己最大缺點,一定係硬頸,有時硬頸到會完全唔聽身邊人嘅意見,對於自己嘅歌、對自己表演嘅嘢不嬲都係,可能嗰件事係錯,但我會繼續做落去,我唔想後悔嘛,如果唔係我會成世記住有冇做到件事,所以有時我好硬頸,的確出嚟效果冇咁好。」不過Ronald卻鼓勵,認為做藝人需要一份堅持,所以硬頸其實不是錯的。

姜濤自言如果冇入行會做小學體育老師。 姜濤最想與鄭中基合作拍電影。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受