Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-20 17:54:18

張國榮逝世20年|姜濤重新演繹《追》 稱哥哥不能模仿:佢重新定義咗咩係Charm (附訪問片)

分享:
姜濤重新演繹張國榮經典金曲《追》 。

姜濤重新演繹張國榮經典金曲《追》 。

今年是一代巨星張國榮(Leslie)逝世20周年,環球唱片推出《REMEMBERING Leslie》向哥哥致敬,人氣男團MIRROR的兩位成員亦獲邀獻聲演繹哥哥的作品,繼Anson Lo(盧瀚霆)的《偷情》後,姜濤亦重唱哥哥經典金曲《追》。

Ad Block

欣賞哥哥風趣幽默

談到對哥哥的印象,姜濤表示從小已經由媽媽和親戚口中聽到他的名字:「八、九十年代嘅嗰一輩親戚都好鍾意哥哥,由細到大都有聽佢哋播《追》呢隻歌。我有睇哥哥以前一啲訪問,會感覺到佢好放鬆,係好自信嘅一個人。」姜濤非常欣賞哥哥風趣幽默的性格:「我哋而家做訪問多少都會有啲拘謹,可能人生閱歷未夠,好多人都有睇過哥哥《今夜不設防》嘅訪問,佢重新定義咗咩係Charm,唔會淨係鏡頭前一張相,而係你個談吐、氣質。依家啲節目唔會俾你食住煙去傾偈,但佢可以好Chill,嗰個年代嘅Artist嘅人格魅力係更加突出,哥哥係最突出嘅一位。」

姜濤重新演繹張國榮經典金曲《追》 。 姜濤重新演繹張國榮經典金曲《追》 。
Ad Block

注入個人風格

今次重新演繹,姜濤直言唱得很舒服:「以前喺演唱會都唱過,知道自己屬於中音嘅range(音域),佢呢隻歌都係中音區,首歌令我唱得好舒服。當然要聽返哥哥原版演繹,到重新去唱、編排過嘅時候,一定要有自己風格、唱法加落去,太依賴會俾人覺得太模仿,唔想俾人覺得係模仿,因為哥哥係模仿唔到。」新版本《追》由徐浩監製、與黃兆銘共同編曲,在保留原作韻味同時注入新元素。姜濤指徐浩很了解自己的風格和聲線,錄音過程相當順利,「雖然之前演繹過呢隻歌一次,但用新嘅編曲完整地演繹,係需要一邊唱一邊搵感覺,好彩比想像中順利。首先隻歌嘅range比較啱我,同埋同監製好熟,冇太多阻滯。本身預兩日錄,變咗一日就搞掂。」

姜濤重新演繹張國榮經典金曲《追》 。 姜濤重新演繹張國榮經典金曲《追》 。

讚嘆哥哥演《家有囍事》 好傳神

除了歌曲,哥哥的電影亦令姜濤留下深刻印象,尤其是《家有囍事》,「對小朋友嚟講好鍾意睇,會覺得『點解佢可以將個角色做得咁傳神』,《胭脂扣》都係我有去了解嘅作品,因為我都睇過梅姐(梅艷芳),入面有個橋段我好好奇,就搵返套戲嚟睇,覺得佢兩個真係做得好好,因為好少藝人可以將唱歌同演戲都做得好好。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受