Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-16 19:56:23

愛徒方俊首開騷 張偉文上台力撐 喊住合唱《每當變幻時》

分享:
生活

師徒二人台上一面歡欣。

「靚聲王」張偉文的經理人及愛徒方俊,昨晚於新光戲院舉行演唱會,張偉文不但上台力撐,師徒兩人更即席合唱《每當變幻時》,張偉文又不停流淚,方俊和他相擁哭過不停,場面感人。

方俊一出場即演繹8分鐘電視劇主題曲medley,包括靜婷《痴痴地等》、關正傑《殘夢》等,又邀香港盲人輔導會轄下The Cheers樂隊合唱《We Can Overcome》。之後姚煒驚喜上台獻花,她有感而發道:「好多人問我點解對方俊好?因為我覺得喺圈中搵唔到呢種人,佢係一個孝順仔,對朋友好又真心。」

生活 生活

之後3位表演嘉賓方麗盈、王美蘭及新加坡歌后麗莎則助陣演出多首名曲外,方俊和方麗盈合唱《叉燒包》時,麗莎姐姐在後台第一次聽到這首歌曲,笑言以為他們唱 「衰仔包衰仔包」,大家都捧腹大笑。張偉文則成壓軸嘉賓,方俊特別選唱張偉文的首本名曲《離別的叮嚀》鋪排恩師出場,方俊對恩師說:「屋企我同媽媽相依為命;但喺舞台就同你相依為命,你知唔知有好多歌迷很想見到你?好關心經常問我你現況?其實呢個舞台係屬於你嘅。」張偉文即爆喊,台下粉絲狂叫「加油」,sharp醒的張偉文回應說:「我知道!」方俊感性道:「落實開騷第一時間係通知你,更特別揀選唱你嘅名曲唱畀你聽。」張偉文呼籲觀眾全場一起開著手機燈一齊唱。

Ad Block

當二人合唱《每當變幻時》,張偉文不停流淚,場面感人,方俊多謝大家一直關心張偉文的健康:「今日大家見到佢係一個健康嘅人,唔理世界點變幻,我哋都係咁愛錫張偉文。」之後著全場觀眾開著手機燈來個千人大合照,將相片放在張偉文的床頭,提醒他有很多人支持及愛錫他。

生活 生活
生活

方俊、張偉文台上合唱時,流下開心眼淚。

生活

方俊、張偉文與現場觀眾,來一張千人大合照。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受