Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-15 18:31:10

洪嘉豪演唱會|自覺頭場表現差泣不成聲 張敬軒做嘉賓:從冇質疑過你

分享:
洪嘉豪舉行兩場紅館演唱會,自責頭場表現差,尾場泣不成聲。

洪嘉豪舉行兩場紅館演唱會,自責頭場表現差,尾場泣不成聲。

洪嘉豪(Kaho)首個紅館演唱會《Kaho Live 2024》昨晚(14日)舉行尾場,請來張敬軒擔任嘉賓,曾在軒公紅館演唱會擔任嘉賓的Kaho笑言,「上次我話我上到紅館會請返你,我做到啦!」軒公自言看著Kaho長大,見證他從當年的波牛蜕變成今日的男神,從沒質疑過其能力,更特地送上一年的音樂online課程,好讓他持續學習。Kaho在前晚的頭場演唱會一度感觸,但仍能忍住眼淚,但昨晚唱《黑玻璃》時失守,喊足3首歌才識停,他解釋:「噚晚第一場,大家睇片可能覺得冇乜嘢,但係我覺得自己做得好差好差, 去到《黑玻璃》之後,我簡直係唔想再唱,唔想再上台,但係今日我覺得自己唱得好好,點解噚日我會咁,好激氣。」

洪嘉豪首開紅館演唱會,尾場請來張敬軒擔任嘉賓。 洪嘉豪首開紅館演唱會,尾場請來張敬軒擔任嘉賓。 張敬軒擔任洪嘉豪紅館演唱會尾場嘉賓,笑言見證對方由波牛變男神。 洪嘉豪與張敬軒合唱《青春告別式》及《 逆時車站》後相擁。

經過頭場的演出經驗,洪嘉豪第二場狀態大勇,甫開場已炒熱氣氛,當張敬軒現身,全場氣氛推上最高潮,兩人合唱《青春告別式》及《逆時車站》後相擁,Kaho表示:「軒哥,我真係好多謝你,做人嘅嘢,講得出做得到,上次我話我上到紅館我會請返你,我做到啦!」軒公回應:「我從來冇質疑過!」他續指在台下看Kaho演出時,人生第一次感覺由細見到大的小孩子,真的長大了,「嗰個放咗學嘅波牛,來搵佢媽咪(軒公前經理人)收工,同我一齊食飯嘅佢,今晚已經係男神一樣。今日佢仲話自己好驚好震,但一升台就已Prince Charming,係咪?」全場報以熱烈歡呼。

洪嘉豪首開紅館演唱會,張敬軒送上音樂學院的online課程。 洪嘉豪首開紅館演唱會,張敬軒送上音樂學院的online課程。 張敬軒擔任洪嘉豪紅館演唱會尾場嘉賓,笑言見證對方由波牛變男神。

張敬軒驚喜送大禮

張敬軒笑言,這幾年在紅館做嘉賓興送禮,故亦為Kaho預備大禮,「既然你成日話我似你哥哥,做哥哥就緊係要供書教學,所以我幫你安排咗個學位!」此話一出,全場嘩然,軒公續說:「我人生之中,最大最大遺憾係我冇好好讀書,讀唔到大學或者一啲我鍾意嘅藝術課程、平面設計呀咁,所以我幫你報讀咗……呢間學院嘅online課程!」不少觀眾以為軒公搞gag講笑,原來這是美國知名音樂學院Berklee College of Music一年線上證書課程,他認真指出,「上堂時間係2024年秋天,亦都唔會耽誤到你幕前工作,因為上堂時間係美國時間,香港凌晨!你睇下個銀碼,係咪似8位數字……」Kaho承諾會好好讀書,並追問軒公畢業後有沒有四方帽?「呢個課程同真係去大學返學係一樣,甚至讀嘅嘢比去波士頓讀更多,你讀晒,嗰頂畢業帽我送俾你!」之後,軒公獨唱《隱形遊樂場》才返回觀眾席,繼續欣賞kaho演出。

洪嘉豪與愛車同台唱《黑玻璃》時,因自責表現不如理想,低頭痛哭。 洪嘉豪唱《黑玻璃》時,情緒失守變喊包。 洪嘉豪《Kaho Live 2024》演唱會尾場。 洪嘉豪《Kaho Live 2024》演唱會尾場。 洪嘉豪《Kaho Live 2024》演唱會尾場。 洪嘉豪《Kaho Live 2024》演唱會尾場,粉絲非常熱情。 洪嘉豪《Kaho Live 2024》演唱會尾場。

喊足3首歌

昨晚Kaho與戰車一同升上台唱《黑玻璃》時,情緒失守,泣不成聲,喊足3首歌,幸獲全場助攻大合唱,他解釋,自覺頭場表現差到不想再唱,昨晚才回復狀態,觸發情緒,「點解我寫咁多歌,《黑玻璃》會咁紅?我唔知咩運氣,令我出到呢首歌,接著開紅館演唱會、我想要架車上台,又俾我做到……我想講今晚《黑玻璃》我想好好哋唱,但真係忍唔住……噚晚我返到屋企,我同阿媽講,個個都叫我enjoy,但係我冇一刻enjoy到!我好失望,成個騷唔知自己做緊乜嘢,我媽同我講,Enjoy?你返緊工呀!」所以我真係要好多謝我屋企人,我父母,我細佬。」昨晚Kaho一共encore兩次,為滿足歌迷訴求,他終於唱了《自問自答》和自己改詞惡搞的《黑司機》,並來個首尾呼應,跟歌迷大合唱《主角光環》,為演唱會劃上圓滿句號。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受