Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-05 19:00:00

逆天奇案2|林景程獲姜大衞親身傳授喊功 即埸示範控制淚水

分享:
林景程獲姜大衞親身傳授喊功 。

林景程獲姜大衞親身傳授喊功 。

無綫劇《逆天奇案2》昨晚(4日)一集展開新單元「龍頭棍風暴」,劇情講述社團洪勝話事人賀堅(姜大衞John哥飾)打算退隱江湖,賀堅兒子賀永權(林景程飾)和韓耀星(翟威廉飾)欲爭話事人之位,兩雄相爭引起警方高度關注。社團準備舉行祭祠儀式,賀堅命令永權負責運送龍頭棍,豈料期間龍頭棍竟不翼而飛!弄失龍頭棍的永權頓失方寸,發晒茅四處尋找龍頭棍下落,就連貼身手下亦懷疑兼打致重傷。此時情婦Jenny(王嘉慧飾)突然來電表示龍頭棍在其手上,可惜只是一場謊言,Jenny欺騙永權是想逼他與大婆(吳沚默飾)離婚。 

林景程受訪時坦言能夠與John哥合作感到好開心,他說:「John哥呢種咁傳奇嘅演員演戲,可以近距離感受佢點樣去演一場戲,呢啲機會真係好難得,覺得對演戲嘅人嚟講,John哥真係可以講得上係活寶藏!」林景程透露有向John哥請教演戲心得:「我記得未埋位前請教過佢,會用咩方法投入角色感情同點樣控制淚水,佢真係毫不吝嗇咁分享,仲即場示範點樣控制淚水畀我睇,睇佢做好似好容易咁,但實際真係幾廿年功力嚟!同埋John哥分享期間,咁啱導演叫我埋位拍攝,我諗嗰次係我入行以嚟最唔想埋位嘅一次!」 

Ad Block

林景程早前在《下流上車族》與金像影后鮑起靜結母子緣,如今再與亞洲影帝John哥結父子緣,名副其實「影帝影后御用仔仔」,對此景程直言感到十分榮幸:「兩位都係我以前諗都唔敢諗可以合作到嘅前輩,依家仲可以演到佢哋個仔,坦白講呢啲機會真係可遇不可求,我覺得我比好多演員好彩 ,希望未來仲會有呢啲機會啦!」

姜大衛向林景晴即埸示範如何控制淚水 。 林景程感恩能與影后鮑起靜結緣。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受