Ad Block Ad Block
娛樂
2024-04-12 17:15:13

逆天奇案2|郭柏妍撈亂空中舞蹈同空中瑜伽 比賽獲獎都被網民鬧爆

分享:

《逆天奇案2》郭柏妍

TVB劇集《逆天奇案2》由陳展鵬、林夏薇、馮盈盈、黃智賢及蔣祖曼等人主演,劇集播出以嚟話題多多,繼早前客串嘅麥玲玲及李龍基引起一班網民注意後,郭柏妍飾演情癡第三者王姍姍同樣為觀眾帶嚟驚喜。

劇集播出後,唔少網民認為郭柏妍演技雖然幼嫩,不過已經突破以往嘅乖乖女形象,成功挑戰角色,甚有新鮮感。除咗劇中表現引起討論,日前佢晒出參加內地空中舞蹈(Aerial Dance)比賽奪獎嘅靚相並分享感受,結果竟然被網民鬧爆,搞到佢要急急留言道歉。

一拍即合既感覺很很很爽

近日佢喺IG分享參加內地空中舞蹈(Aerial Dance)比賽,並獲得亞軍嘅靚相,並寫下:「FINALLYYY I GOT IT !!! 今年一月 我去了參加aerial比賽~ 2023年12月,一直猶豫要不要參加比賽。因為一直覺得我做不到,然後猶豫咗幾個星期,亦問咗好多人嘅意見,最後還是決定去參加了。」

「畢竟沒有想過自己獨自離開香港,比起拎亞軍,更高興的是沒有想過能夠認識一班志同道合嘅朋友,簡簡單單純粹喜歡一樣的東西的感覺真好,一拍即合既感覺很很很爽, 你哋嚟緊嘅比賽加油,最後這趟旅程,我學懂的是『一波三折但每一個堅持都有意想不到的收穫』。」

Ad Block

但佢就俾網民鬧爆自己參加啲咩都唔知:「你攞完獎都話自己呢個係空中瑜伽比賽,我都唔知你攞呢個獎嚟做乜」、「你後面大大隻字寫住Aerial Dance 不是空中瑜伽喔親」及「比完賽都仲話自己係空中瑜伽,連自己比賽比啲乜都唔知?」等等。

上位速度真係快過過山車

而事後郭柏妍知道自己將Aerial Dance錯講成Aerial Yoga後,佢即刻向網民道歉,及表示多謝提醒:「非常抱歉,冒犯你了,多謝提醒!無論係空中舞蹈定空中瑜伽,我都非常享受過程,會好好虛心學習呢兩門藝術,單純分享一下參加嘅過程。知道自己對兩門藝術仲有好大進步空間,獻醜了」

Ad Block

現年26歲嘅TVB上位小花郭柏妍甚有觀眾緣,憑樣子甜美及大方得體成為2020港姐大熱,獲得季軍後加入TVB,出道兩年嘅佢演出機會多多,例如《雙生陌生人》、《白色強人II》、《下流上車族》、《旁觀者》及《飛常日誌》等等。除咗拍劇之外,佢亦有做過主持及為唔少綜藝節目擔任嘉賓,更喺《萬千星輝頒獎典禮2022》中勇奪「飛躍進步女藝員」獎項,上位速度真係快過過山車呀!

原文刊登於 Yahoo 娛樂圈

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受