Ad Block Ad Block
娛樂
2023-03-21 22:30:00

陳柏宇懸空再唱《有天》 想同囡囡拍拖坐纜車

分享:
HK ENT

期待與4歲囡囡搭纜車的Jason,指太太畏高不宜坐Crystal+車廂。

陳柏宇(Jason)早前拍攝由昂坪360舉辦的《360°天際柏住唱》,在「全景纜車Crystal+」車廂中唱出多首情歌,包括百萬點撃作《有天》,談到此次錄影,與「THE FIRST TAKE」版本有何分別,Jason指在纜車唱歌,另有一種滋味:「好有衝上雲霄嘅感覺,唱嗰一刻真係喺天度,真係好啱喺呢度唱。」錄影時Jason忘記帶「耳機」演出,他笑指車廂環境與錄音室勁似:「因為纜車唱歌冇觀眾,而且車廂冇咩迴音,配埋咁開揚嘅景觀,成個感覺都好特別。」

HK ENT

Jason指Crystal+車廂與錄音室相似,而且景觀一流,在這裡錄歌感覺特別好。

太太畏高 奉旨同囡囡拍拖坐纜車

Jason又賣口乖稱,想與家人再來多次郊遊,不過「出口術」稱只與囡囡「拍拖」,不帶老婆同行:「其實我都想同囡囡搭吓纜車,上次一齊嚟都已經係年半之前,當時車廂都冇咁靚同整塊透明玻璃,佢依家4歲再嚟,應該識好多嘢嘅年紀,我估佢會好開心,不過太太就有啲畏高,依家剛剛生完唔好嚇佢啦。」太太剛誕下幼女,Jason要努力為新歌宣傳:「上隻碟個奮鬥感會好沉重嘅,下張新碟會有開心嘅氣氛。」他希望歌曲可以為fans帶嚟正能量。

HK ENT

下張新碟Jason希望歌曲可以為fans帶來正能量。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受