Ad Block Ad Block
娛樂
2022-08-08 21:50:33

「靚聲王」張偉文爆曾遭不禮貌對待 尹光Joe Junior首次合作

分享:
環星娛樂旗下歌手出席公司成立20周年活動。

環星娛樂旗下歌手出席公司成立20周年活動。

張偉文、陳美齡、尹光、姚煒、方俊、Joe Junior等今日出席「環星娛樂成立20周年」記者會。大會宣佈將於827日把Agnes的《美麗人生半世紀演唱會》放在 MiFaShow 網上平台供歌迷付費收看,成為環星娛樂第一個「網上首播演唱會」

「靚聲王」張偉文上月7日完成演唱會大感高興,「完全冇壓力,如果我冇嘢做就有壓力。」但稱當日卻被工作人員不禮貌對待。他稱可能該名工作人員不知他是誰,「當時佢講『輪到你啦,唔好四圍望!』、『都話到你啦,唔好四圍去!』真係激死,我都做咗幾年啦,可能佢係想識我先咁講。」

Ad Block
張偉文精神不俗。

張偉文精神不俗。

姚煒讚張偉文聲線好

張偉文表示早前為補場練歌,稱姚煒及周啟生也有抽空陪伴,周啟生更協助他練歌,但笑住投訴周啟生有時候沒禮貌︰「最難頂佢成日話『你好叻咩,肥仔文,只係你識唱咩』,我俾佢鬧『肥仔文』好多年,依家乜都假,最緊要睇開啲!」姚煒表示是透過方俊認識張偉文,大讚張偉文清唱黃梅調很有韻味,認為是上天給他有這樣的天賦。

即場改詞

在同一公司多年的尹光及契細佬Joe Junior一直未曾合作過,為恭賀公司成立廿周年,二人終於有同場演出機會,即場改詞獻唱一曲《Only You》。

Ad Block
尹光今次可以與契細佬Joe Junior同台唱歌。

尹光今次可以與契細佬Joe Junior同台唱歌。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受