Ad Block Ad Block
娛樂
2022-09-22 23:21:14

193@ERROR回應Cafe呃錢 斥haters係「成本X」要平就食兩餸飯

分享:
193在霍哥的節目回應網民指控。

193在霍哥的節目回應網民指控。

ERROR成員郭嘉駿(193)在土瓜灣開設的日式精品咖啡店,引來不少粉絲排隊。不過,開業初期,有網民指193的店舖食物質素差,而且售價又貴,當中最引起網民討論的莫過於賣98元一份的三文治,因為有食客指餡料只得一半,與宣傳片完全不同,斥他的Cafe「呃錢、搵笨」。

Ad Block

193︰你情我願㗎

日前193現身YouTuber霍哥的節目,他對「呃錢、搵笨」的指控有以下回應︰「開幕嗰陣好鬼忙,佢哋(員工)又做唔切,啲包冇切到底,又冇乜汁,啲人就投訴擺上網鬧我哋,話我哋有半嚿係包嚟,我都懶得理呢啲人,嚟呢啲地方就係屈錢!係咁㗎啦,呃得你情我願㗎嘛!」他指很多網民都是「成本X」︰「嘩!呢件嘢成本5蚊、10蚊,佢賣咁貴,佢唔諗吓我呢間舖租幾多錢,仲要裝修、人工要幾多錢!我會叫呢啲人做『成本X』,我唔會理,因為佢哋講得出呢啲嘢,根本就唔會出街食飯,淨係喺屋企煮餸,咁佢緊係覺得所有嘢平啦!」

193︰我成日食兩餸飯

193表示,現在已經改善食物質素,又研究過麵包的口感,坦言明白開業初期大家得到參差食物會感到失望,稱現時店舖已提供有水準的食物。霍哥認為193這樣回應haters絕對是勇者無懼,193說︰「我驚咩啫,你鬧我,我又係咁樣賺錢,鬧我啲人都唔會嚟我cafe。如果你要平就唔好去cafe囉,去食兩餸飯。我講事實,我都成日食兩餸飯,食燒味飯、兩餸飯都係廿零、三十蚊,要平就係咁,要舒服啲嘅環境就要俾番相應嘅價錢,呢個係生意嚟,講得出嗰啲係冇做過生意。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受