Ad Block Ad Block
娛樂
2024-03-29 21:51:21

Mayanne小喇叭|王賢誌提議麥美恩蒲Gay吧搵真愛 摸仔仔胸肌「大過我囉」

分享:

左起:曾展望、王賢誌、麥美恩、Juzco、Howard、Carson。

由麥美恩無綫的清談節目《Mayanne小喇叭》今晚(29日)一集主題是「出櫃後的仔仔們」,邀來王賢誌(Vinci)和來自真人騷《仔仔一堂》的CarsonHoward以及Juzco擔任嘉賓,大爆Gay界秘聞。

Mayanne講到坊間有指仔仔們自帶「測Gay 雷達」,四位仔仔異口同聲嗌贊同,Mayanne再次上演驗胸大會,摸住Juzco脹卜卜的胸肌說:「係大嘅,大過我囉!」場面搞笑。之後講到仔仔們的各大類型,眾人大爆分別有大隻靚仔的「狼」、留鬚兼肥壯的「小熊」,還有一種叫「蝦」,Mayanne聽完Juzco的講解後更嚇到O晒嘴,到底「蝦」是哪類型仔仔,就要留意節目才知道。 

Vinci提議Mayanne可以去Gay吧搵真愛 。

曾展望講到有仔仔朋友曾經成功幫他追女仔,Juzco聞言即自豪謂:「我有幫過女仔朋友追仔,之後 仲結埋婚!」身為單身貴族的Mayanne即時流晒口水向他請教,並拋出例牌問題:「咁我爭啲咩?」Juzco聞言靜止了數秒後笑言:「差咁一個會欣賞粗魯女仔嘅男仔!」Mayanne即時表現冇癮,之後Vinci提議帶MayanneGay吧:「嗰度有機會識到直男,試過有女仔朋友搵到真愛!」 

Mayanne話Juzco個胸大過自己。

再講到時下流行的「Thruple 三人行」,Vinci坦言:「喺男男關係同女女關係先會出現,因為男女關係出現三人行會有啲奇怪,因為只係滿足到其中一方。」Howard則明言接受不了:「有個朋友(同另一半)一齊咗56年,跟住佢搭上咗C,之後佢哋高度放閃,係咁三個人影親密相,但最後個元配係畀人Kick Off咗!」曾經與韓國人交往的Carson,則分享「韓國仔仔」當兵如何解決性需要,並指有「直男兵哥」初嘗同性之間的喜悅後由直變攣!

 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受