Ad Block Ad Block
新聞
2019-10-15 05:00:00

歷時3個月的body check

分享:

上回(9月24日專欄「《面試唔算係一個問題》」)講到大家都擔心的面試問題,過程飛咁快,上秒Second-In完,下秒就收到call預約body check,感覺好夢幻。如是者,我散發住MK女皇般的氣燄返工,並踏出了錯得致命的一步,將消息跟上司分享……諗住反正面試都完,而且身體一路無病無痛,點會過唔到body check?遞定信都得呀!誰不知一搞就搞咗三個月……
 

話說body check內容包括度高磅重,簡單視力、聽力、色盲及脊椎測試,正常人基本都無咩大問題,來到最後一關——驗血,check下有沒有地中海貧血之類,也是大多女仔都會「出事」的一關。


等了將近兩星期先收到診所電話叫返去見醫生。懶幽默的醫生話我知有個好消息同無咁好的消息,一聽就知係悲慘笑話套路。好消息係我無地中海貧血,但血色素唔過航空公司標準……聽完個心都涼咗半截。醫生話可以開「鐵丸」幫我補血,俾多次機會再驗,費用就自己俾。聽到仲有機會,而且來到呢個地步,老虎蟹都應承!但原來自費檢驗竟然要成千蚊!工都未有得返,就要先「割忽肉」,心都痛埋。可惜結果都係唔pass……


聽到呢個消息當場腦斷線,懊惱自己點解咁「虧」。故事當然唔會喺呢到完,無錯醫生最後俾咗多最後一次機會,俾我瘋狂補血。踏入等待的第3個月,上司每次經過見到我都會笑笑口問「乜你仲喺度嘅?」呢3個月我上了人生寶貴一課,深深明白點解人生需要寵辱不驚。


皇天不負補血人,第3個月尾終於收到offer call,身邊的親朋好友都為我鬆口氣。以為自此可以迎接光明,hea住training之後自由飛,點知我真係諗多咗……


肥、毒、宅的空中服務員。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受