Ad Block Ad Block
娛樂
2017-02-24 06:00:00

黑色肥皂劇《Big Little Lies》

分享:

呢排睇劇立立雜,基本上新劇都冇放過,回歸舊劇仲睇緊有《The Walking Dead》,然而經已雞肋到唔恨,其餘黃金編劇Shonda Rhimes幾齣大熱劇《How to Get Away with Murder》、《Grey’s Anatomy》及《Scandal》已成肥皂,尤其《How》,犯駁亂晒大籠,我都好嬲自己仲唔棄劇,每個禮拜浪費幾個鐘。文:Carman Chan


真正行屍
《TWD》上半季明明寫到Negan幾咁殘暴可怕,用scare tactics打沉晒Rick一夥;忽然下半季回歸靠兩集推演,成班人鬥心返晒嚟,為咗季尾打大佬的例牌劇情需要,角色內心衝突變化不夠時間醞釀都要夾硬扭,觀眾自然relate唔到投入唔到invest唔到,這就是character driven同plot driven的分別,一套曾經叫無數鐵粉撕心撕肺狂煲的熱爆劇,淪落至此,劇組唔該自己撼頭埋牆。


 大星師奶
講起soapy,HBO本周首播這套《Big Little Lies》,以中產社區一所學校開學日掀開序幕,一班年輕媽咪帶著年幼子女返學,表面和睦私下較量,誰比誰事業有成婚姻美滿子女聽話,牌面就咁睇要幾soap有幾soap,但若果係拍師奶劇,又何需動用到大星妮歌潔曼及Reese Witherspoon來演?二人劇中均飾演專心在家相夫教子的家庭主婦,Reese的角色Madeline再婚,與第二任丈夫育有兩名兒女,大女跟前夫所生,前夫變心另娶更年輕貌美的Zoë Kravitz,大女步入青春期跟後母更投緣,激死生母;妮歌放棄律師事業下嫁靚仔有型的Alexander Skarsgård,育有一對孖生兒子,給其他家長背後笑她老妻少夫。中途加入Shailene Woodley這位單親媽咪帶著兒子住進這個社區,來歷不明,似有不可告人秘密。三位主角基本背景短短一集已完整交代。


 內有乾坤
故事以學校周年晚會弄出謀殺案開始,編劇刻意不交代死者身份,也不拍死狀,只以警察盤問案發現場眾人帶出死狀可怖,引發觀眾對兇手極度凶殘的聯想,也專登跳過不拍三位主角接受盤問戲份,故佈疑陣等大家估估下,是否其中一位主角就是受害人。我沒看過此劇的原著小說,更加不會專登搵劇透睇,只可以說一個咁肥皂底的劇本,導演拍來算相當克制,剪接鏡頭運用都有點心機,不會像看TBB劇般公式化及老套。三位主角稱職,尤其妮歌的角色好像最有內蘊,對她的backstory最感興趣,雖然她塊面實在太過光滑緊緻,一點也不像老妻少夫中那位老妻。

Ad Block
Shailene Woodley演單親媽咪,感覺她太年輕,沒有身為人母的感覺。 Reese Witherspoon演家庭主婦Madeline,是個control freak,以此掩飾個人缺乏安全感。 妮歌飾Celeste,表面看婚姻美滿,但首播集最尾幾分鐘已現暗湧。 憑電視劇《True Blood》爆紅的靚仔吸血殭屍Alexander Skarsgård,今勻演妮歌老公,一點沒有違和感。 三位電影女星,分別代表老中青三代?然而妮歌潔曼個樣仲可以跟Shailene Woodley爭一日長短,驚嘆botox的神奇。
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受