Ad Block Ad Block
娛樂
2022-05-06 04:30:20
日報

消失作曲人

分享:
消失作曲人

COLLAR新歌《Gotta Go!》被指抄襲日本Yoasobi成名作《夜に駆ける》,網上資源豐富,聽眾自行比較心中有數,音樂人按專業標準判斷。事件突顯港娛圈缺乏危機管理意識,陣腳大亂。粉絲留言「Yoasobi應該榮幸被COLLAR採用」,更不知算力撐抑或幫倒忙。

作曲兼編曲監製C.Y.Kong遲遲表態曖昧,經理人Wing卻衝出post文「責任全係(喺)我到(度)」,口徑不統一,才致命傷。以着錯冒牌衫比喻,經理人去買(出錢由老闆),藝人去穿,山寨之罪怎都歸製造商吧。用家頗難知道一件貨/一首歌涉抄的,雖然,《夜に駆ける》點擊已經二億幾。

港豬誤以為講句sorry就是勇敢承擔,但Wing憑甚麼承擔啊?接着說「我知道講咩都無用亦唔需要解釋」,解釋都懶,談何誠意?立即總結「我可以做嘅就係吸取教訓繼續努力」,看來她只志在保飯碗。既認衰咗,《Gotta Go!》會下架嗎?無提;作為廣告歌如何補救?唔知。這樣草率攬晒全部責任,等如不負責任。

真相,通常靜靜解決,大家很快不再關注。多年前,香港先後兩名作曲家橫空出世,群星爭搵寫歌,樂壇寵兒……漸傳出抄襲,表面不了了之,終被消失於武林。形容「江郎才盡」不夠準確,應該叫「東窗事發」。

Ad Block

不信?舉例請搜尋《迷惘》,1988年出CD作曲欄印着某香港歌手名字,至2003年精選碟偷偷變回鬼佬Chris Spheeris!

[email protected] 逢星期五刊登

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受