Ad Block Ad Block
新聞
2022-12-02 04:31:45
日報

世界盃球賽進化

分享:
世界盃球賽進化

世界盃球賽進化

今屆世界盃真係踢得好快,上星期一才剛開波,這麼快又到16強了,這是我不喜歡今次世界盃的地方。四年才一度,萬眾期待,連Covid大家都差不多捱過了,你踢咁快咁急做咩,畀大家享受多陣唔得嘅。所以有人說,真的不要再在冬天搞世界盃了。比起球迷,球員更辛苦,聯賽踢到中途,都未攰完又要世界盃,踢完世界盃之後又要返去踢聯賽。

不過我也有喜歡今屆世界盃的地方——補時好足。因為FIFA球證委員會主席名哨哥連拿揸旗,由今次比賽開始,球賽受阻就盡量補足,英格蘭對伊朗就補時27分鐘。補時加時不同也,補時是因為球賽受阻,或許是有人受傷、換人、入球慶祝……球賽停滯了,球員也沒在跑動,所以補時大概不會為球員燃燒額外體力。我這類低端波迷好簡單,你阻咗我睇,就補返畀我,睇耐啲多啲驚喜就開心。

Ad Block

至於今屆內的VAR又再「嚴謹」了,說「嚴謹」好像不對,我甚至覺得是「準繩」咗。VAR是幫助主球證決定有冇越位的,球證有很多時候都看不清楚,首先靠旁證,再靠VAR。然而,越位嘅嘢,根據球例,有就有,冇就冇,即使只是凸出了腳指公,就是對攻方有利,越位了,那就應該吹越位。如果你認為凸少少唔算,那就應該改球例,問題不在VAR,VAR只不過是強勁放大鏡而已。

對於球例會與時共進,球賽會因應科技而進化,我很樂見。從前大家還會討論「呢球究竟有冇入呢?」現在不會了,科技會告訴大家,足球有沒有入龍門白界線,答案一係入一係唔入,唔使拗。我知道有人會覺得「足球嘅樂趣係咁,要有爭議先好睇㗎嘛!」那是個人喜好了。以前可以有馬勒當拿手球入波做神,今日已經不可能,但我覺得今日的更貨真價實。哪麼是不是不會再有「球場傳奇」呢?也不是啊,美斯C朗安巴比夏籣特還在天天創紀錄呢。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受