Ad Block Ad Block
新聞
2024-02-23 04:30:50
日報

恭喜快樂

分享:
派利是

恭喜快樂

阿叔又有發現。那天跟拍檔在公司派利是,跟拍檔又胡扯了一頓。「你有冇發現而家啲後生係唔講『恭喜發財』?」我愕然了一下說:「好似係喎……不過我都唔講嘅,哈哈。」原來我仲後生。

何解不講恭喜發財?因為現在是「不發財時代」啊。比我們年長的世代,或者物質生活比現在貧乏,而且經濟又在起飛,所以人人都有個發財心(不知為何,我覺得發財沒有發達那麼高Level,發財就是有點富裕)。常言道,七八九十年代,只要你有點能力,又或者夠勤力,你都可以買樓致富。我這40歲大叔,出來工作時2000年代中,出來不久就金融風暴,發財不易,但要餓死又好難。

比我和拍檔年輕的,出來社會工作幾年十年的,生活只會更加富足。他們生活已經滿足了基本,一年飛幾次旅行,日日IG打卡享受人生,世界觀更大,不求發財,追求的是心靈滿足。你跟他們說「恭喜發財」他們覺得你好老套,又反過來,他同樣不主動祝賀你「發財」,他們會講「身體健康」「心想事成」,因為身體比財富要緊,而「心想」可以和金錢無關,你「心想」世界和平,世界就和平了,可以很高尚。發咩財?發咩達?阿叔你行開啲啦。

「喂但係『恭喜發財』其實只係一句Hello,純粹係傳統上嘅開場白,入屋前嘅『你好嗎?』氣氛嘢嚟㗎咋喎。」拍檔話。其實我同意,你真係要現代的文青後生講,相信他們也不會拒絕,你跟他們講「恭喜發財」有時候都會跟口講句回應,只是他們本能地不會主動講,他們不是刻意想你窮的(雖然他們更想你健康)。「我係鍾意同人講『新年快樂』嘅,我就覺得『快樂』大過一切。」我這樣跟我拍檔說,然後他回應:「你呢啲人就係最乞人憎,新年流流祝人『快落』,好多人聽到嬲。」原來祝福語都咁有學問,而我就一直講的都是別人眼中祝FU。Opps。 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受