Ad Block Ad Block
新聞
2024-01-19 04:30:44
日報

機場撞邪事件

分享:
機場走飛機

今次抽了兩天去了銀行溫泉。

我知道我將這件事講出來,絕對會引起大家質疑我有早期腦退化的跡象,否則,就一定會被說成是撞了邪。但無論如何,我自己都解釋不了,究竟這件事是如何引發,又如何不早被發現的——剛剛的禮拜日,我同老婆在東京「走咗飛機」(即係「走咗車」嘅飛機版)。

「走飛機」時有發生吧。多數是睇錯上機時間,又或者有事遲到,而我的原因是……完全沒有原因,這才是解釋不到的地方。原定計劃非常好,我其實一早換好了兩張從東京羽田機場出發(留意!係羽田機場!)由當地時間下午4點上機,返到香港8點鬆啲(留意!啲時間非常好)嘅Business Class機票(留意!係Business Class!)旅程中,我還跟我老婆講了幾次「嘩,買咗咁多嘢,好彩係坐Business Class返香港,每人有兩件23kg行李,如果唔係一定爆。」

上Limousine巴士去機場前,中午在新宿再買多轉手信先走。去到機場,仲要施施然落巴士,心諗「唔急吖,4點機,而家都係3點45分。」而我更加一早已經Online Check in埋,終於要搵位Bag Drop。「Oh Shit!」我就好像周星馳在《國產零零柒》內,剛去到「麗晶大賓館」前的樓梯,手一鬆,行李就跌落地一樣,同時講了句粗話。「呢單嘢唔係我老婆跟開。」今次的機票是我換的,連Limousine巴士的飛都是我買的,所以她一直不知道到底發生過甚麼事,直至看到我的表情。

你不會以為我第一次坐飛機吧(其實即使是第一次也不會犯這樣的錯的)?我就係連自己都解釋唔到,點解會突然間唔記得咗,要早兩個鐘頭去機場。當時在機場,搵原因已經太遲了,只能立即想辦法,沒有人會突然送兩張機票給我們返香港。

因為我星期一公司有好幾個會議要開,我不想No Show(雖然剛在機場No Show了一次),所以想設法最快即日回香港。最後經過一大輪工夫,買了另一間航空公司,從成田機場(冇錯!要由羽田坐車過返去成田機場,最後坐了兩小時火車),當日晚上9點起行,凌晨2點回到香港的Econ機票(冇錯!今次變返Econ)。最終返到屋企係3AM,安頓好可以瞓已經5AM,瞓3個鐘左右又要起身返工。

最多人聽完這故事都問「你老婆有冇鬧爆你?」冇,佢話佢見到我已經好自責,我不停話「我究竟係咪低能嘅?點解會咁?」所以就費事再鬧了。這件事唯一得著就係,我老婆真係好偉大,多謝佢唔鬧我,仲接納我係低能嘅。 

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受