Ad Block Ad Block
新聞
2024-04-12 04:30:40
日報

為何要整容?

分享:
整容

為何要整容?

身邊好多女人都整甲,包括我老母……我試過直接告訴她們,「男人從來冇望過你哋嘅指甲半秒。」「你試下而家收埋對手,問下身邊嘅男人,記唔記得你指甲咩色?冇男人會答得出。」這樣說很父權?現在還是「女人扮靚係為咗吸引男人」的年代嗎?

因此女人會回應:「我整俾自己睇,唔得咩?」其實我知道,她們除了是為自己整,也希望身邊其他女人讚美。這就好像,男人著波衫,「大佬,你唔會覺得啲女人見到你著曼聯,而覺得你好有型嘛?」男人有時都只是想其他男人知道自己係曼狗,互相安慰一下。

想通了為誰而整,也是時候直接問句——「咁整容好唔好?係咪多數靚咗呢?」非正式統計,我很少聽到別人說「嘩,佢真係整得好靚。」而多數時間都是「嘩,佢整容呀?真係越整越醜。」即使整容的是男還是女,情況都差不多。

原本醜的,希望整容能使自己變靚一點,縱使我覺得多數失敗,還可算「情有可原」,但很多人原本已經是靚仔靚女,例如不少明星(雖說「例如」但又不能例如出來,況且也不需要例如了,我肯定每個人都能隨口數得出十個八個),怎麼突然加工?當初醜的沒變美,原本美的變醜了,這就是多數「整容」的後果。

最弔詭的是,整容應該明顯還是不明顯?「其實你覺得人哋睇唔出你整咗容?全部人一睇就知㗎喎。」如果有人以為整容只是「微調」,那就真是太天真,「如果整完冇變過,咁整嚟做咩?」如果自己都知道整容就像「易容」(連認識的人都突然覺得「唔認得你」),那就要有心理準備,很多人會覺得你「整容失敗」。尤其是那些把鼻樑整得高高的(哪怕只是高了一點點),真的很醜,「你自己整之前,冇見過嗰啲整高鼻樑嘅人咩?你真係唔覺得佢哋樣衰?你出街唔會忍唔住係咁望住佢哋,然後覺得佢個樣『好怪』咩?」

Ad Block

我是真心的,我覺得再平凡的樣子,都比整過容的好。整容就是加了MSG味精的湯,讓人越喝越口渴,反而更想渴求一杯清水。 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受