Ad Block Ad Block
新聞
2020-07-24 04:30:00
日報

美帝在加速

分享:

身體機能唔好,入院大修,所以見唔到大家。現在家靜養。日頭瞓得太多,夜晚就好精神,依家變咗英美時間作息,同大家調轉晒。


美帝每個星期都有料到。我一直講decoupling,即係脫鈎,唔係講玩,而係有加速嘅勢頭。上周仲係講緊係未要制裁香港官員,而且仲要講到似層層。老實,美帝唔需要正式制裁,只要打下眼色,話有機會制裁邊幾個,銀行家就會識做。如果我係銀行佬,就會整個表,將呢班有機會被制裁的人士放入高危行列。唔係話唔俾佢地用銀行服務,而係要睇實佢地一舉一動。萬一美帝把刀劈落來,就可以即刻拉閘。咁嗰個名單,就會包埋佢仔女近親。有乜後果?你覺得銀行會唔會因為要你呢位咁高危嘅客戶,而累到俾美帝監管機構罰十幾億?


Decoupling響本周就加速中。北方大國一直講,美帝冇晒對話渠道,初頭聽落有啲奇怪,冇理由兩個大國冇晒接觸。睇真啲,唔係冇晒接觸,而係北方大國覺得美帝唔係用對等嘅方式處理事務。睇返美帝嘅要求,只有一樣:behavioural change,即係行為的轉變。用我地市井嘅講法,就係要「轉軚」。咁真係冇理由,美帝叫你轉右,你就轉右,美帝叫你轉左,你就轉左,如果係咁樣,仲有國家尊嚴呢?呢樣就係霸權。國與國本來係對等㗎嘛,你叫我就要做,我唔願意就畀你打,係未強盜邏輯先?


問題係,即使國際關係有唔同嘅理論學派,但去到依家呢個時勢,理論已經冇晒意義,只係剩低叢林法則。直到今日,香江仲有一堆評論員,仲響度話,美帝響北方大國好多利益,唔敢大手打落去,又話美帝響香江好多利益,唔會搞垮香江,因為咁樣會自傷三千云云。如果三年前你信呢套理論,三年後嘅今日,點解美帝仲要招招狠辣咁樣殺埋嚟?英帝開埋度門叫你走,就係知道美帝不是鬧著玩的,依家就俾個逃生門畀你。如果真係利益至上,英帝就唔會左封「威威」唔俾佢搞5G,右封核電計劃啦。英帝係全球最務實最利益至上最冇原則嘅國家,連佢都咁樣做,你估講玩咩?

Ad Block


下一步點觀察?當然第一,每晚八點後,準時睇美帝肥蓬的推特,追蹤佢最新動向。執筆之時,佢去完丹麥,睇個勢,肥蓬係要撬鬆歐洲,拆散德國默姨主導嘅溫和對中立場。第二,就唔該得閒扭去睇下有關軍方報道嘅頻道,特別要注意南海事務,嗰邊依家軍艦仲多過貨船,軍人打卡多過食飯,仲有就係台海嘅軍事行動啦。最後就係要睇下美帝響趕走領事館之後,會唔會再關多幾間,仲有就係會唔會有招數,處理響美帝國土內嘅所謂「間諜」,即係會唔會高調捉幾個人祭旗。我亦都會注意,呢兩周會唔會有官員或者有相關制裁。 

Ad Block


倫敦大學亞非研究學院法律系博士

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受