Ad Block Ad Block
新聞
2017-06-08 06:00:00

華洋有別

分享:

一班好友兼舊同事出來聚餐,一屁股坐下來就各自倒一堆是非出來互相交換,說說笑笑一大輪。


大家都笑說很羨慕G小姐,因為她其中一個身份是旅遊撰稿人,可以自遊自在到處飛。G卻謂:「邊有你哋講得咁好?香港啲稿費有幾微薄你哋都好清楚,淨係靠呢啲搵食餓死咗!」再者,因為G很多時候都是接受外國旅遊機構邀請,採訪、食飯、搭車等幾乎分分秒秒都對同一團人,「團友」們友善、易話為就會是個happy trip,否則未來的幾日都只會令人覺得「來回地獄又折返人間」!「試過有一回我哋一大班記者、writer 3月份去日本本州東北部,當中有個洋妞記者妹終日口黑面黑,好奇一問原來佢臨危受命代替病咗嘅同事出差,一身古銅色肌膚嘅佢話:『如果我自己揀一定去啲陽光與海灘嘅地方!』果然,佢真係淨係知呢個世界只有sun and sea,因為佢只有一個hand carry size嘅行李,好明顯係帶唔夠衫!」G說當時正是溶雪之時,氣溫也很低,洋妞記者妹只有第一天跟大家吃過一頓晚飯後就沒再現身,餘下的數天只有轉酒店和乘車時才現真身,但全程披着旅遊巴司機自備的毛氈保持面燶樣子,令同行一團人都不敢言笑,生怕會得罪她似的。


其中一位朋友問:「咁個搞手唔會有意見咩?個洋妞又出唔到去影相、採訪,又乜活動都缺席……」大家可能有所不知,許多外文傳媒的記者、寫手,出trip只會隨手拍幾張照就退到大後方去,而香港記者們一人分飾多角,又採訪又拍照又影video,有些writer更會做fb live和影360全景影片,相當忙碌。G嘆謂:「所以唔好吓吓以為我哋出到去就好似食好住好咁,其實都有好多心血要付出。」我都是幹這行,明白的,不明白的就只有坐得office太久的……。 
 


 

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受