Ad Block Ad Block
新聞
2017-01-23 06:00:00

項明生旅遊脫口秀 海上夢想成真

分享:

旅遊達人項明生(James)受「星夢遊輪」雲頂夢號邀請,首次上郵輪登台做旅遊脫口秀,載歌載舞加上多媒體製作的「穿越時空環球秀」,帶領觀眾瞬間穿越五萬年、翱翔七大洲五大洋,認真犀利。一眾好友及粉絲捧場,Ray亦敬陪末座,查小欣讚其脫口秀將深度旅遊crossover娛樂,簡單易明,資料又豐富。雲頂夢號CEO Mr. Thatcher就話雖然唔識中文,但亦被現場熱烈氣氛感染,特別是當James現場唱Amazing Grace介紹耶路撒冷,令佢十分感動,唔怪得佢話呢個係船上最受歡迎的Enrichment program。

Ray知道項明生一直想做娛樂性和知性兼備的脫口秀,分享遊學數十年來在百多個國家的經歷。佢話今次多得郵輪公司邀請,自己用咗3個月時間準備,期間跟有「小鄧麗君」之稱的著名歌唱老師單紫寧學唱歌,又跟陳文剛、魏綺珊夫婦兩人學習舞台肢體語言,還要學習結他,可以話係魔鬼式訓練,終於在海上舞台夢想成真。而佢仲特別預告,Go Wild旅遊裝備專門店已經鐵定贊助佢2月4日於太古城分店安哥一場「新年特別版」,現場大唱賀年歌,向粉絲們拜年。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受