Ad Block Ad Block
財經
2022-12-23 04:29:44
日報

唔hardsell的hardcore創意

分享:
唔hardsell的hardcore創意

唔hardsell的hardcore創意

「隔離(籬?)嗰條友,諗唔到理由……邊個諗嘢,咁甩漏;邊個搞唔掂,就要人屈就。邊個選擇失憶,邊個選擇出埠。邊個響邊個隔離,質埋一舊……」

從前是隔籬飯香。2019之後,隔離飯的味道又是怎麼?2022年尾,MC仁和Saiyan_dnb兩位院友做了首音樂。不是甚麼偉大藝術作品,是廣告歌。院友們玩HipHop鍾情hardcore,香港地做廣告歌卻難免hardsell。阿仁更曾公開說過:最差嘅rap就係做到個rap好似廣告歌咁流……然而,同樣是廣告歌,可以不斷rap住外賣品牌名稱(就像當年鄧英敏力竭聲嘶大叫「彩色電視,平霸啦!」)亦可像阿仁對品牌隻字不提。唔hardsell,但香港地唔軟唔硬的廣告歌又可以有幾hardcore?

香港只有娛樂圈,沒有樂壇。本地所謂的文化及創意產業,包括(一)藝術品、古董及工藝品;(二)電影及錄像和音樂;(三)出版;和(四)以及軟件、電腦遊戲及互動媒體,在2020年對香港本地生產總值貢獻了4.5%(增加價值為1,156億元,就業人數共228,600人)。當中,電影及錄像和音樂界別只佔了1.9%(增加價值為21億元,就業人數共 14,970人),加起來亦遠低於廣告界別的5%(增加價值為58億元,就業人數共18,690人),單單音樂界別對經濟貢獻之微可想而知。因此,市場上要求娛樂廣告hardcore唔hardsell,除非是奇蹟出現吧。

Ad Block

《未謝晒 多謝晒》卻是個奇蹟。新冠肺炎疫情之下,外賣生意明明是逆市奇葩,而今時今日的經濟環境亦只有逆市奇葩才有預算大使金錢做廣告歌。從隔籬飯到隔離飯,三餸變了送機送藥送撩鼻。用廣告預算做自己的音樂,再加上可能比音樂預算還要大的宣傳預算,rap到街知巷聞的最hardcore創意,我認為是那一句「我夢想起飛,又俾人撳返落地」。2023,除了準備翻生,還要記得喺邊度俾人撳返落地,我哋就要喺返嗰度起飛。

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受