Ad Block Ad Block
財經
2023-07-13 04:30:16
日報

現在最好買新樓

分享:
現在最好買新樓

弱市下更易買到優質單位。(資料圖片)

有年輕朋友打算買樓,問我有無好提議,我話現在最好買新樓。年輕朋友話我靠害,現在新樓大減價,買新樓隨時即買即輸,我話不用擔心得咁多,如果擔心蝕錢,很多人蝕得仲多,現在買新樓最緊要是有得揀,唔似得在市旺時,俾物業代理催到發癲,最後連2、3樓都買。現在揀唔啱可以唔買,等下一個新樓盤,可能會更加平。

很多人未必會知道,地產商不會在樓市暢旺市推出優質單位發售,大多數推售一些質素稍差甚至很差的單位,但會俾多些佣金及回贈,不但重賞之下,必有勇夫,而且亦有買家貪圖那些金額不菲回贈,即使很差的單位亦唔介意,所以才會出現一Q清袋。老實說,那些業主以後搵人買就艱難,但物業代理會話,樓宇是用來住,不是用來炒,賣不出亦沒有甚麼大不了,那些業主賣唔出那些劣質單位仲要捱一記悶棍,真的是很可憐。

Ad Block

現在市況不佳,地產商如果要賣樓,一定要推出一些比較優質,甚至非常優質單位,就唔會俾高回贈,令到買樓的人有錯覺以為地產商大幅減價,其實減的確有減,不過不是減得很多,最主要就是可以買到一些可遇不可求的優質單位。老實說,那些單位在市旺的時候有錢都未必有機會買到,地產商唔推盤,想買都唔得。

有人話現在利息咁高,買樓是否很笨,其實如果不是利息高,地產商又毋須賣樓。不過就算買新樓都唔好買短期入伙新樓,如果買18個月之後才入伙新樓,不但在這18個月不用付高息,而且在18個月之後,利息有機會下調,屆時樓價就算未能調頭回升,都不會繼續下跌。有咁多優勢,點解唔買新樓?     作者為紀惠集團副主席及行政總裁

Ad Block
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受