dadblk3 madblk3
adblk3
adblk3
新聞
出版:2014-Jun-12 12:00
更新:2014-Jun-12 12:00

圍標苦主自白

分享:
adblk4

「鬼叫你唔理?開會又唔去咩!」我收到幾十萬元天價維修單欲哭無淚,仲俾同事串。

無錯,我係無去業主大會投票,因為我試過去諮詢會,問法團個大堂咁新,可唔可以唔裝修?點解咁簡單的工程要百幾萬?立刻有幾名「公仔人鄰居」圍住我 粗口問候,話我阻住「地球轉」,影響全部街坊,又話知我住邊座。我個心怯一怯,我住咗幾十年,從未見過佢哋,居然知我住邊?老公即刻厲一厲我,叫我「唔好 咁多事」。

其實我問到問題,係法團「皇恩浩蕩」﹗雖然全場幾百人,法團規定只准問兩條問題,個律師就一味幫住個主席,民政署個官就好似紙板人咁款,任得個法團 搞。最絕的係,雖然在場有唔少業主好勞氣,但法團在台上揸咪,台下發表意見或問問題居然唔准用咪,法團話如果其他業主唔出聲,我大聲講全場就會聽到喎。唉 ﹗嗰個禮堂成萬幾呎架,主席﹗

仲未完架,嗰個咩「獨立」顧問公司個測量師話就話幫我地小業主,但佢一味叫我哋乜都要換,乜都要整,差在無叫我哋重建咋﹗又話換外牆要幾多千萬,五個方案,八款用料,七七四十九種變化,我都唔識計條數,佢講啲「專業嘢」我又唔明,有街坊叫佢解釋多啲,佢就叫你自己睇文件。

但個顧問叫我地做多啲維修項目嗰陣就好落力,十足十Sales咁,講到我哋屋苑危樓咁款,只要夾錢大維修,學半山啲有錢人家咁,整番條露天行人電 梯,格調唔同晒,「山雞即刻變鳳凰」,樓價必然大升特升咁話喎。我老公做電梯嘅,聽完都呆咗,嗰度十級樓梯咋喎,仲有座頭每部都直落地面,諗起保養費就 襟計了。由於「公仔人鄰居」好似保安咁瞄住我哋兩公婆,好漢不吃眼前虧,我地只好當「時運高,聽唔到」,早啲返屋企大覺瞓。

好彩我精,唔再理,樓下陳生就唔熟性,成日去開會「阿吱阿咗摩洛哥」,架車咪俾人淋油囉!最近仲收到恐嚇信,叫佢唔好搞咁多無謂嘢,睇住阿B仔,唔係後悔莫及喎!附近乜乜花園仲得人驚,有業主搞咩「反圍標」俾人扑爆頭,要賣樓走佬添喎。嗰啲人搞「反圍標」,都未死過﹗

唉!雖然要俾幾十萬,我同老公講,破財擋災啦!隔籬阿婆就慘啦,俾埋棺材本都唔夠,要按樓交維修費,大鑊。

話時話,我地十年前先大維修完,今日俾人屈完,十年後會唔會食過返尋味㗎?

恭喜你!獲取1分 !

更多積分任務