每個人都有自己嘅comfort food,可以係大魚大肉、可以係喪食放題、可以係飲酒飲通宵……而我嘅comfort food,係觀塘茶記嘅香茅豬扒飯。點解?冇得解㗎!鍾意咪鍾意囉!個個都食得好,唔通個個都想食得好咩?
因為工作關係,平日試埋試埋唔少好嘢,或者因為咁,個人開始變得嘴刁,開始變得嫌三嫌四,好聽啲咪叫做有要求囉!覺得去得高級餐廳,俾得咁大嚿錢,唔係俾啲劣食hea我呀嘛?為免自己食到背脊骨落(加上人工少,冇乜錢我使),所以放假都會食得平民些少。呢間茶記,每個月都會幫襯兩、三次,次次都獨沽一味食香茅豬扒飯。豬扒用大量香茅同香料醃足24個鐘,非常入味,加上用咖喱同麻辣醬煮過嘅肉醬同煎到半熟嘅太陽蛋,簡直係人間美食!雖然佢個肉醬極級油膩,食10次有7次都食到我肚屙!但人就係犯賤,屙都照食,鬼叫自己個腸胃咁唔爭氣咩!(陶大宇掩面哎呀mode)
新永成茶檔 觀塘成業街7號東廣場地下G52號舖
辣肉碎香茅豬扒煎蛋飯 $45







