Ad Block Ad Block
娛樂
2021-12-28 22:39:00

全民造星IV|芯駖剖白決賽棄跳唱原因︰想做自己想做嘅嘢

分享:
芯駖當晚排第4名,但有不少人認定她是女團人選。

芯駖當晚排第4名,但有不少人認定她是女團人選。

ViuTV《全民造星IV》總決賽圓滿結束,芯駖排第4名,不少網民替她不值,認為她表演跳唱的話,必入三甲。今日她在IG剖白當日的表演項目,她說︰「我回想返玩呢個比賽嘅初衷,就係想做自己想做嘅嘢。去到最後一個舞台,如果唔跟隨自己嘅諗法,就本末倒置。跳唱當然我都好喜歡,但係難得有個咁大嘅舞台,而且可能係最後一個表演我好想做一個偏向藝術嘅作品俾大家。」

芯駖在IG剖白放棄跳唱的原因。

芯駖在IG剖白放棄跳唱的原因。

她提到自己自小喜歡聽歌看表演,「有好多藝術嘅諗法,都係透過主流媒體唔經唔覺培養出嚟,尤其是係聽王菲嘅歌同詞。」她認為一個作品是可以好有力量,於是選擇改編王菲的《白痴》。她說︰「如果一個表演只係為咗鏡頭而編排,點解唔拍一個MV呢?Live show 360度嘅真實感受係科技永遠都冇辦法取代,令人有alive嘅感覺。而女團有既定嘅定義,我知,就等於生活亦都有既定嘅藍圖,只係仲有空間嘅時候想做一陣自己。做呢個自己唔擅長嘅方向低分同唔受歡迎都已經預咗,但係仍然有呢個成績好意外,辛苦了評判們。」

芯駖表示每次聽王菲的作品,都有不少想法。

芯駖表示每次聽王菲的作品,都有不少想法。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受