Ad Block Ad Block
娛樂
2019-07-30 18:07:00

十歲立志做歌手 阿BoB爆Jackson屋企「有米」

分享:

韓國男團GOT7香港成員王嘉爾(Jackson)在港的行程排得密密麻麻,繼出席Do姐電台節目、Sammi個唱嘉賓之外,今日更與阿Bob林盛斌合照,看看他們身後的背景,相信二人是為Do姐的新遊戲節目拍攝。

 

原來阿Bob與Jackson早有淵源,他說︰「十四年前,有個細路打電話去我嘅電台節目,佢話希望第時大個咗可以做一個歌手,咁我好老實問佢屋企有冇米,有就去啦,佢以為我話食飯嗰d米,所以佢話有.........今日,我哋終於遇上。Jackson,見到你嘅成功,衷心恭喜你,繼續努力,繼續加油,GoGoGo」屈指一算,Jackson當年只得10歲,所以「有米」對當年的他來說,自然會聯想起米缸內的米,又怎會想到是指財力呢!

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受