Ad Block Ad Block
娛樂
2018-10-25 06:00:00

開騷前太太嘔血昏迷 黃翊:演出可以更好

分享:

黃翊前日於九展舉行首個音樂會,等了30年終踏上屬於自己的紅館舞台,無論台上或台下盡皆感動,黃翊更找來黃寶欣、李克勤等擔任表演嘉賓,黃寶欣即大爆黃翊太太在其開騷前昏迷一事。

 

黃寶欣在台上指,黃太在深切治療部昏迷了9日,幸好早幾日已醒番,令黃翊放下心頭大石。黃翊說:「太太本月初響屋企無端端昏迷,仲嘔到一床都係血,當時情況非常嚇人。經送院後,先知佢因為昏迷時抽筋,咬損咗條脷而出血。」雖然太太未能到場,但黃翊在台上有致電給太太,並叫觀眾為愛妻打氣。
 

希望黃翊日後有更多機會與克勤同台合作。

希望黃翊日後有更多機會與克勤同台合作。

自嘲是內地歌手 李克勤:我交足稅
壓軸出場的李克勤,與黃翊一起合唱《大會堂演奏廳》。黃翊說︰「我哋對上一次合作,唔係好耐,1989年嘅《淘氣雙子星》。」李克勤聞言即說︰「竟然仲用『淘氣』形容我,依家應該用『長氣』嚟形容我哋。」之後李克勤續說︰「我哋曾經同一間公司,反而依家先有得係台上合作。我做咗歌手30年,雖然變咗內地歌手。」黃翊即抵死回應︰「搵人仔係好事,不過你報咗稅未呀?」克勤笑答︰「梗係有,最緊要係報稅。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受