Ad Block Ad Block
娛樂
2018-08-07 12:10:00

韓星藝名搞笑來源 河智苑個名來自經理人初戀

分享:
河智苑

河智苑

韓流大吹特吹,煲過韓劇都應該叫得出一個半個韓星名。

不過唔係所有韓星都用本名活躍於娛樂圈,好似河智苑、趙震雄、河正宇、張赫同馬東錫都係用藝名,而且背後嘅故事都相當有趣:

 

河智苑──經理人初戀

本名田海林嘅河智苑參加綜藝節目時稱,藝名來自經理人初戀,經理人希望借呢個名完成未能完成嘅愛情。而河智苑本人亦好鍾意呢個名,覺得聽起落好有氣質,所以就欣然接受。

 

趙震雄──借父之名

韓國實力派演員趙震雄原名趙元準,藝名源自父親:「為成為演員,我向父親提出借佢名字一用,我個人認為老竇個名好Man。」而佢爸爸聽完就話:「好,但未來在適當時候我要版權費。」

 

河正宇──原名太無聊

《與神同行》河正宇本名金聖勳,佢喺節目中話改名原因係本名聽落好無聊。而有趣嘅係「河正宇」呢個藝名本來屬於同公司演員金聖洙,但種種原因下令呢個名一直跟住金聖勳,令佢成為河正宇。

 

張赫──覺得經理人個名好型

張赫原名鄭鏞浚,佢話:「我20歲嗰年成功入選拍電視劇,嗰時好開心咁覺得自己要成為明星喇,每日練習親筆簽名,但有日聽到唔知邊位嘅經理人個名『張赫』,我覺得個名好型,就開始用這嚟做藝名。」

 

馬東錫──惡魔東錫

《神臂大叔》馬東錫以大大隻見稱,佢話佢本來都係叫東錫,但原本姓李,叫李東錫,而馬東錫係指「惡魔東錫」(韓語惡魔中魔的讀音是「MA」),因為佢讀小學時古靈精怪,花名就叫惡魔東錫。

 

河正宇

河正宇

 

 

馬東石

馬東石

 

 

趙震雄

趙震雄

張赫

張赫

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受