Ad Block Ad Block
本地
2022-01-06 17:45:00

自評唱腔老土震過貓王 黎明:辛苦你哋支持

分享:
黎明今日推出全新EP《重新唱VOL. 1》,重新灌錄3首舊歌。

黎明今日推出全新EP《重新唱VOL. 1》,重新灌錄3首舊歌。

黎明(Leon)剛推出全新EP《重新唱VOL. 1》,收錄歌曲《夏日傾情》、《越夜越有機》及《戀愛者聯盟》,他今日於Facebook發文,自嘲唱歌難頂,「舊年有一次坐人哋車,個人突然播出《夏日傾情》當年版,我一聽之下,即刻醒悟,甚麼叫做:『力拔山兮氣蓋世,唉!』聽返當日自己唱的版本,真係震過貓王,不停震,句句尾個隻字都震,我意思係啲震音~~講真一聽返連我自己都無法忍受,令我恍然大悟,鍾意聽呢首歌嘅朋友,我辛苦了你們的支持,真係要講句,對不起我愛你,為咗防止大家唔覺意再聽返當年的震音老土版,我覺得自己馬上需要重新錄製此曲。」

黎明自評從前唱腔老土難頂。

黎明自評從前唱腔老土難頂。

覆留言獲fans讚親民

之後Leon在留言區留言:「我此刻的心情非常複雜,又覺得自己際遇好奇特,我系介紹我的重新唱《夏日傾情》&《越夜越有機》的新EP,但有人分享iTunes訊息俾我,話恭喜晒我,夏日傾情上左no.1 但話我唱法同當年一樣,《越夜越有機》上到10位,我又點會唱到同當年一樣呢,一看之下原來no. 1 同第10位都係當年的版本,原來好多人撳錯咗啦,嗰個係我嘅陳年版,不是我的重新唱,請唔好比錯鼓勵,唔好再撳當年嗰隻,要聽就聽:《夏日傾情》(重新唱)。」fans都大讚Leon,「Leon你好可愛」、「第一次見到Leon覆留言好感動啊。」

與fans互動被讚親民。

與fans互動被讚親民。

自評唱腔老土震過貓王 黎明:辛苦你哋支持

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受