Ad Block Ad Block
娛樂
2021-02-10 04:30:00
日報

讚李施嬅另一半人品好 姚子羚遭陳山聰催婚

分享:
提到與前度復合,子羚即扯開話題。

提到與前度復合,子羚即扯開話題。

姚子羚、陳山聰、麥玲玲昨日出席節目記者會。麥玲玲在活動上指子羚有桃花,更謂「寶物沉歸底」,令子羚笑得非常開心。問到「胡說八道會」今年會否有團拜,子羚表示或會到胡蓓蔚家中拜年,自言「唔知醜」,隨即遭山聰揶揄︰「施嬅都搞掂啦,你快啲啦!」

子羚遭山聰催婚,她說︰「一切隨緣啦!都未遇到!」之後被問到是否與前度Raymond復合,子羚即扯開話題︰「翻撻?感情嘢唔講住啦!哈哈!講施嬅啦!」山聰續指自己對施嬅拍拖毫不知情,又謂第一輯《金宵大廈》時是他結婚,而第二輯便是施嬅宣布婚訊,直言「好旺我哋」。


有讚無彈
子羚表示曾見過施嬅的未婚夫,大讚對方非常好︰「我哋識嘅,喺施嬅心中一定係好靚仔。佢係一個對工作好有熱誠,心地善良嘅人,係好錫施嬅!佢識講廣東話、英文,有頭髮,其他嘅等施嬅同大家公布。」她又指未來或會效法對方,待結婚時才公布喜訊。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受