Ad Block Ad Block
娛樂
2021-04-19 15:44:00

開心大綜藝|網民改圖或變真 王祖藍有意邀曹永廉主持《後生仔》

分享:

政府搵方力申拍大灣區宣傳主題曲,被笑是超齡後生仔,最近網上瘋傳曾志偉的照片,照片配有字幕「加入年青人偶像曹永廉蘇永康」,成為網民熱話,更引來大家熱烈討論,但王祖藍昨日替志偉否認此事。

祖藍聲稱會反省。

祖藍聲稱會反省。

王祖藍昨日在《公關災難頒獎禮》上奪得「最災難藝人獎」,他預先拍下片段,內容句句抽水,並宣布「我喺呢度決定永久離開《開心大綜藝》呢個舞台,我衷心多謝所有台前幕嘅兄弟姊妹,希望你哋愈做愈好,我希望你哋永久懷念我。」當然大家都知他只是「講下」。

祖藍代志偉否認,指是網民改圖,但有意考慮真的叫蘇永康、曹永廉主持節目。

祖藍代志偉否認,指是網民改圖,但有意考慮真的叫蘇永康、曹永廉主持節目。

片段中他說到︰「有好多網民話我哋做返《福祿壽》,我哋要深切反省。我唔應該叫陸永上台,我應該叫李思捷返嚟……我哋嘅副總經理(曾志偉)亦責無旁貸,佢冇講過蘇永康同曹永廉係年青人偶像,但經網民改圖,一言驚醒夢中人,我哋會搵佢兩個返嚟聯同另外兩位年青偶像,胡楓、羅蘭姐主持新一輯《後生仔傾吓偈》,探討更多年青人話題。」

祖藍更加碼邀修哥、羅蘭加入。

祖藍更加碼邀修哥、羅蘭加入。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受