Ad Block Ad Block
娛樂
2021-03-03 22:54:00

阿Dee@ERROR集氣要奪唱作人獎 「睇到花姐 __ 街,夫復何求?!」

分享:
阿Dee在IG發文,指「造票雖可恥但有用」,為看到「花姐_街」呼籲樂迷投票給他。

阿Dee在IG發文,指「造票雖可恥但有用」,為看到「花姐_街」呼籲樂迷投票給他。

ViuTV將在4月首次舉辦音樂頒獎典禮《Chill Club推介榜年度推介20/21》,昨日公布入圍名單,ERROR入圍「年度組合」,而為團歌《我們很帥》填詞的阿Dee更入圍「年度唱作歌手」,雖然本月14日才正式投票,但他今日已在社交平台集氣,揚言「#造票雖可恥但有用」呼籲樂迷投票給他,理由係「睇到花姐 __ 街,夫復何求?!」

阿Dee以「大事宣告!江湖告急」為題,指自己代表ERROR獲「唱作人」提名,咁大件事,冇人講?他惟有自己在社交平台公開呼籲大家投票,除了證明Chill Club頒獎禮投票系統機制準確性,並強調這是《我們很帥》最後一次獲獎的機會,他寫著:「@ahfa0908(花姐)開金口講如果我獲得金獎時,將會以低胸露背上台祝賀我(到時會帶定鉸剪即場幫佢找數)」接著,他不忘補充,「做咗咁耐香港人,以我觀察!香港人嘅核心價值:『睇人 __ 街最開心』,到時我上台拎獎,可以睇到花姐 __街,你話呢個畫面幾咁夫復何求?!」阿Dee發文後,網民紛紛留言表示會投票支持,有留言指「呢個賣點好有說服力。」,不知花姐又會如何回應?

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受