Ad Block Ad Block
MIRROR
2021-10-21 04:30:00
日報

MIRROR演唱會門票難求 AK Ian替fans難過

分享:
AK、Ian坦言心痛fans辛苦撲飛。

AK、Ian坦言心痛fans辛苦撲飛。

MIRROR成員Anson Kong(江𤒹生)、Ian(陳卓賢)等昨日出席活動,大會特別為16日生日的AK補祝生日。外傳MIRROR明年7月在紅館開騷,對於fans呻12月的演唱會門票難求,AK與Ian知道情況,並表示替fans難過。

獲大會安排坐直升機的Ian與AK,稱是非常好的體驗,兩子都顯得既興奮又緊張。談到MIRROR演唱會的傳聞,AK說:「大家仲未收到正式通知,不過相信成事嘅話,花姐會同我哋講。」對於12月他們6子開騷,主辦機構安排fans以天價換飛及到後台拍照,AK表示:「唔太清楚換飛情況,我都係從fans口中得知演唱會入場門檻咁高,依家了解緊,希望佢哋可以易啲換飛。」

建議公司網上直播

Ian替fans感到難過,「其實每次開騷都好多謝fans嘅支持,擔心佢哋買唔買到飛、擔心佢哋通宵排隊同埋要買黃牛,聽到都幾唔開心。開騷都係想報答fans,如果可以安排網上直播,咁就可以俾多啲fans睇到。」Ian稱網上直播提議已經向公司反映。

MIRROR演唱會門票難求 AK Ian替fans難過

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受