Ad Block Ad Block
本地
2020-11-22 10:30:00

【網上熱話】地上現死蟹 網民:佢係咪叫丁蟹 ?

分享:
美孚新邨發生有蟹墮樓慘劇。(網民Patrick Yeung@FB群組「Mei Foo 美孚」)

美孚新邨發生有蟹墮樓慘劇。(網民Patrick Yeung@FB群組「Mei Foo 美孚」)

TVB多年前有一齣神劇《大時代》,劇中主角丁蟹無惡不作,有人話好切合當下的時勢;唔知係咪呢個角色太深入民心,有網民上載一張死蟹相片,都會人聯想起丁蟹。該張相片由網民Patrick Yeung張貼在Facebook群組「Mei Foo 美孚」,顯示一隻相信已斃命的蟹躺在地上,而帖文就話「今年流年不利 百老匯14座有蟹墮樓慘劇」。

帖文一出,隨即引來不少幽默留言,有網民說:「佢係咪叫丁蟹?」有網民順應《大時代》劇情說:「係咪比(俾)丁蟹踢落街嘅丁x蟹呢?」有網民好有同情心,聲稱要為隻蟹唸往生咒;有網民認為蟹主應執番去煮;另有人化身「當事蟹」說:「我寧願跳樓死都唔會俾你食!!!」

另外,有網民大嘆遲了數天才看見這個po,否則「執番去加餸」。一位街坊則指稱,「可能龍宮政變大逃亡,今早係14座後側近16座發現已斷氣吾(唔)識游水魚」,還貼相佐證;有網民笑言「明天會唔會係蝦」。雖然是發生了命案,但有網民以非常權威的口吻說:「死因無可疑」,因此相信毋須召開死因庭。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受