Ad Block Ad Block
本地
2021-03-23 09:40:00

網上熱話|中午傍晚每日吹牧童笛 網民投訴鄰居反被勸要有同理心

分享:
有網民訴苦指鄰居每日定時吹牧童笛,令其感到困擾。(Pixabay用戶congerdesign圖片)

有網民訴苦指鄰居每日定時吹牧童笛,令其感到困擾。(Pixabay用戶congerdesign圖片)

回想小學讀書時期,吹牧童笛既是音樂堂的其中一個環節,走音的同學更是「左近都有一個」。有網民日前在社交網站Facebook群組「將軍澳主場」發文,指鄰居在午餐和晚飯時段,都會在家中吹牧童笛,年中無休,形容行為「超乞人憎」。事主又說,關上窗戶依然聽得一清二楚,早前更試過「忍唔住喺窗口叫佢唔好吹」,向大廈保安求助要求改善亦無果。她直言在家吹奏並無違法,但覺得行為「真係超級煩」,希望請救網民解決方法。

不過事主的意見,並未有太多網民認同,大部分反而批評事主缺乏同理心,「呢啲時間吹都唔得?嘗試換個角度欣賞吓」、「食飯時間吹已經好好,唔通訓教(瞓覺)時間先吹咩」。有留言就反問對方應如何做才合適,「如果建議人地(哋)租房去吹,記得俾埋錢人地(哋)咁做,咁就解決到你自己嘅問題」,亦有人認為小朋友在學校學牧童笛後,在家中練習也是正常事,加上已經是晚上7時才練習,「我覺得冇問題,應該多啲鼓勵呢啲年青新一代。」

與此同時,有網民就支持事主在窗口反擊,認為可一同對外吹牧童笛,甚或播佛經抗衡,「座頭做唔到野(嘢),姐係你製造嘈音都唔會奈你唔何」。事主最後在帖文統一回覆,表示只希望大家的自由不會影響到其他人,又指自己可以對外播佛經還擊,「但係我都係認為唔應該搞到其他人。」

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受