Ad Block Ad Block
本地
2021-05-27 10:20:00

網上熱話|的士油站入口落客 出於一個考慮獲網民讚有品

分享:
的士一度在油站入口前停低準備落客。(FB群組「馬路的事討論區(常理版)」)

的士一度在油站入口前停低準備落客。(FB群組「馬路的事討論區(常理版)」)

本港不少道路都是雙線雙程行車,要在路邊上落客難免會阻礙交通。日前有的士司機在堅尼地城域多利道廣基工廠大廈對面落客時,遂把車駛至油站的入口,以免阻到其他駕駛者。詎料,有網民準備到油站入油時,就被正準備落客的的士阻住,他將事發影片上傳至Facebook群組「馬路的事討論區(常理版)」,形容「呢位的士司機咁停車落嚟客,我冇嘢好講!」

相關新聞:網上熱話|兩男肉搏中途女子亂入混戰 網民錯重點:攝影師要扣飯盒

不過,指控似乎未被網民受落,不少人都認為的士司機出於好心,才駛離行車線落客,「佢停中間一樣阻住,佢屈入去算好啦!錶位落客好唔好」、「大把車都係咁」、「佢算有品啦」,亦有留言直指「的士BB太好人,唔想阻住大路車,但其實咁樣上行人路,警察見到會捉」。

有其他人亦指出,的士僅造成數秒阻礙,「阻住樓主都唔夠十秒,攞嚟講嘅」、「×吓係巴士站落客果(嗰)D(啲)先啦」、「總好過突然停係路中間/開線硬cut去慢線上客掛」。

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受