Ad Block Ad Block
本地
2021-03-01 09:25:00

網上熱話|美孚街頭遭搭訕強抱 女子逃脫公開事件獲讚勇敢

分享:
有其他網民指在美孚站C1出口外,相信也遇到同一名可疑男子。(資料圖片)

有其他網民指在美孚站C1出口外,相信也遇到同一名可疑男子。(資料圖片)

過去一年受各式各樣防疫措施影響,晚上9時後街頭人流逐漸變得冷清。有女網民表示上周六晚(2月27日)近10時左右,行經荔枝角荔灣道近美孚新邨第五期蘭秀道2-4號時,突遭一名穿着藍色衛衣、身材高瘦的男子截停,並被拉住稱「我哋傾吓偈」。

事主在Facebook群組「Mei Foo美孚」分享事件時,指當時對方「拉住我又抱住咗我唔比(畀)我走」,又憶述對方曾說「我哋傾吓偈啦,呢度係邊度?」由於她當刻十分害怕,「我答完佢美孚之後我就話唔得閒走先」,其後甩掉對方的手跑走。她表示不知該男子是否仍會在原地,並因受驚而未有拍照證明事件,「但係好想提醒各位經過個度都要小心啲」。

不少網民都留言安慰事主,認為最緊要安全,「最緊要冇事,定下驚先」、「冇嚇親就好」、「女仔夜晚返屋企真係要小心啲,多謝你話比我哋知,之後夜晚出入小心啲。」亦有人希望事主回神後可通知附近保安,「始終係佢哋責任」。有人就讚揚事主有逃走的勇明氣,「明白當刻一定好驚,識得走已經好叻,肯講出黎更要勇氣,欣賞你。大家以後出入一定會更小心。」

有網民疑遇到同一男子
有人就建議在遇上類似情況時,應在未有身體接觸前就已經要怨速離去,「咪比(畀)佢有機會開口對答……再走埋嚟就大叫了,萬一佢諗住你個口,一切都被動了!」此外,有網民指當時也遇到事主所述的男子,形容他身高約170厘米、身形瘦削,「佢當時企係美孚站C1出口近班馬線位置,好似take左(咗)野(嘢)咁亂講野(嘢):『我地(哋)大家係朋友,借十蚊畀我吖』,並會隨機跟隨路上行人。

Ad Block
事主在Facebook分享事件經過。(FB群組「Mei Foo美孚」)

事主在Facebook分享事件經過。(FB群組「Mei Foo美孚」)

請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受