Ad Block Ad Block
本地
2021-06-09 08:20:00

網上熱話|街坊怨超市收銀只顧玩電話 網民不滿動輒投訴掀罵戰

分享:
有街坊抱怨超市收銀員只顧用電話,其他網民就是否應投訴掀罵戰。(示意圖、非涉事超市分店,資料圖片)

有街坊抱怨超市收銀員只顧用電話,其他網民就是否應投訴掀罵戰。(示意圖、非涉事超市分店,資料圖片)

在現今世代,很多商舖的店員工在工作期間,也許會間中使用手提電話,但不同顧客的接受程度又有多高呢?有網民日前在一個新界屋邨的Facebook群組上,抱怨即使自己已將欲購買的貨物擺到收銀台上,收銀員卻仍顧住用電話即時通訊軟件與別人聊天,「好啦,佢慢慢發完信(訊)息,跟住再慢慢幫你嘟」。

相關新聞:網上熱話|打邊爐食毛肚「燶爆」 網民︰換個老公不尷尬

事主認為,工作時間用電話並非問題,但應留意時機和顧客動向,在有顧客擬付款時應優先接待客人。有街坊留言表示,該分店很多時候等付款都要等很久,但亦有人只試過「最多佢哋一邊收銀一邊同隔裡(籬)收銀傾掲(偈)」。

網民倡錄低向總部投訴

有網民就建議事主,當屢勸不改的時候,就應該錄低情況並向超市總部投訴,「下次影低佢send去總部投訴,反正講極都係咁」、「係(喺)出面的××,無一個收銀員會好似我哋村××收(銀)員咁一路開微信同人講嘢,一(係)唔收錢囉。我都見過幾次啦!好心佢檢討吓工作態度啦!」

不過,有留言就因不認同投訴的建議而引起罵戰,直言既然網民覺得有問題,就應直接向涉事員工或經理反映,而非動輒就投訴,「我只係覺得人哋打份工使唔使去投訴,可能人哋仲要養家呢」、「都係果(嗰)句打份工姐,若果係態度差另一件事,外面好多超市都係咁㗎。」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受