Ad Block Ad Block
本地
2021-04-23 15:50:00

更新|馬鞍山被劫女戶主:被箍頸半小時 賊除褲鏈稱「淨係劫財」

分享:
馬鞍山被劫女戶主指被箍頸半小時,賊已除褲鏈,稱「淨係劫財」。(女事主Facebook)

馬鞍山被劫女戶主指被箍頸半小時,賊已除褲鏈,稱「淨係劫財」。(女事主Facebook)

馬鞍山恆安邨凌晨發生入屋行劫傷人案,凌晨1時許,一名賊人闖入恆江樓一個門外牆身被劃上「X」記號的單位企圖行劫,36歲女戶主被壓胸、揑頸兼被撼頭埋牆,她事後講述事發經過,指被賊人遭箍頸半小時,指對方「一定係想謀殺我」。

事主在Facebook發文表示,昨晚7時許見客後下班,約9時半回家繼續工作,約凌晨12時睡覺,至凌晨約1時在睡夢中驚醒,發現大門被爆開,及後遭一名男子襲擊:「(賊人)跳上我身上的心口騎住我,雙手箍住我,唔俾我出聲,再用布塞住我個口,然後另外一隻手除褲鏈,佢話『我淨係劫財』,但一定係想謀殺我……」

事主稱,賊人箍頸長達半小時,聲嘶力竭呼救但沒人聽到,最後她跟賊人求饒:「我咩都可以俾晒你,求你可唔可以放過我條狗命,留返條命俾我去美國見我個女一面,佢先鬆一鬆手,然後佢話『我知道你一定報警,唔准見到我塊面』,佢蒙咗半邊面,叫我唔准郁,完全好驚唔敢出嚟,我被蒙面,最後聽到好大聲嘭一聲門,我先敢行返出嚟,再報警同打俾屋企人同朋友救我。暫時察覺唔見咗鎖同屋企鎖匙,同整走咗我屋門個防盜眼,門被打X記號。現在我處境好危險,要盡快返美國」。

Ad Block

警方接報到場,經初步點算,單位無金錢損失,但失去一個鎖頭、一串鎖匙及一個防盜魚眼鏡。經初步調查後,案件暫列爆竊,交由沙田警區刑事調查隊第九隊跟進,暫未有人被捕。警方正追緝一名男子,中等身材,蓄短髮,案發時穿深色上衣及藍色短褲。

女戶主頸及肩傷受傷,在友人陪同下,清醒被送往威爾斯親王醫院治理。據悉,女戶主家人在美國居住,她在港任職互聯網客戶經理,在醫院等候治療期間,致電在美國的父親哭訴:「我頭先爭啲死啊!」

Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受