Ad Block Ad Block
健康
2023-10-24 12:00:00

胡慧沖親述 通波仔有無後遺症?血管冇彈性有辦法?

資料由客戶提供

分享:
胡慧沖親述 通波仔有無後遺症?血管冇彈性有辦法?

胡慧沖經常拍片介紹美食,飲食難免較不節制。他近日因發現自己有三高問題,血管硬化導致阻塞需入院接受「通波仔」手術。胡慧沖透露:「係未做手術之前我已經成日頭暈,心口痛,個陣都知出事啦。結果檢查出有3條血管冇哂彈性,啲血唔流通,其中有1條仲好嚴重,要做通波仔。」

胡慧冲泰國醫院通波仔

胡慧冲泰國醫院通波仔

血管硬化早期徵兆?

  • 頭暈、頭痛
  • 煩躁、心悸、心口痛
  • 耳鳴或眩暈
  • 記憶力減退
  • 失眠,多夢 
血管硬化早期徵兆

「通波仔」有無後遺症?

胡慧沖做完「通波仔」手術,醫生亦有囑咐他通波仔並非一勞永逸,因為有近4成人會在2年內再復發*,所以需要改變生活習慣,控制飲食及保養血管健康,以防復發。

胡慧沖稱:「我還有另外2條血管都缺乏彈性,血液唔順暢,唔好好保養,啲血液上唔到個心同腦就好危險。個下先知原來血管彈性咁緊要,我後尾就算食野清淡咗但對血管彈性都冇用。」

 

術後如何令血管回復彈性?

「靈芝孢子」已獲中國《藥典》收載的珍貴食材,受到廣泛應用於中醫角度,預防重於治療,扶本固正,滋養五臟六腑。服用已破壁靈芝孢子能有效增強人體免疫力,調節身體各機能,同時強韌血管,增加血管彈性及血液含氧量,排清血管垃圾,穩定三高指數#,守護心腦血管健康,是促進人體健康和長壽的食材。

靈芝孢子

胡慧沖受血管問題困擾 全靠食「佢」解決^

胡慧沖:「經理人介紹我食呢個『草姬靈芝孢子』,話佢嘅珍貴配方係目前市面上最全面嘅,有哂成棵靈芝同舞茸。咁我食咗1個月,就係上星期搵醫生覆診,醫生話我冇出現後遺症身體恢復得好好,仲幫我 check 返啲指數,話我啲三高指數已經回落返健康水平,同埋血管彈性指數亦都正常返,血液流暢返,醫生話好少人咁短時間,就令到血管彈性指數咁快正常返,叫我keep住要咁樣都唔洗太擔心會復發,我聽完即刻放心哂,呢個『草姬靈芝孢子』太犀利~」

Ad Block
胡慧沖受血管問題困擾 全靠食「佢」解決

中醫解說:「草姬靈芝孢子」珍貴配方 更全面^

註冊中醫師曾偉恆

中醫曾偉恆:「靈芝孢子所含的成分靈芝多體、三帖類等可以調節免疫系統及增強血管彈性,穩定三高指數。食用靈芝孢子可增強身體抵抗力,滋養人體五臟六腑,有效提升精神活力,同時強韌血管,穩定三高指數#,守護心血管健康。市面上一般靈芝產品多數配方只有靈芝子實體或靈芝孢子。建議選擇配方98%破壁率,並集合『全破壁靈芝孢子』、『靈芝子實體』、『靈芝菌絲體』及『舞茸』於一身的靈芝產品。這樣就等於整顆靈芝的營養價值都可以被身體完全吸收。」

即看中醫解說>>>按此<<< 
Ad Block
草姬靈芝孢子

胡慧沖力推:1個月增強血管彈性  穩定三高指數^

胡慧沖服用「草姬靈芝孢子」1個月,他的三高指數及血管彈性指數已回復健康水平。他說:「直到依家我每日都食兩粒『草姬靈芝孢子』,我嘅血液含氧量都增加咗,成個身體循環變好咗,唔使再驚心腦血管嘅問題啦。」

胡慧沖力推:1個月增強血管彈性  穩定三高指數^

165萬+健康見證 23年星級用家力推  

郭晉安:「食咗23年# 草姬靈芝孢子,咁多年黎幫我身體強免疫、穩三高,係信心保證。」^

Ad Block
郭晉安

江欣燕:「20年嚟全靠草姬靈芝孢子幫我身體keep住最佳狀態,增強免疫力,穩定三高指數,守護我同全家人健康!」^

江欣燕

陳彥行:「草姬靈芝孢子對增強免疫同穩定三高指數咁好,我梗係keep住食啦,繼續維持三高指數係健康水平,為咗自己為咗屋企人一定唔可以比身體出事!」^

Ad Block
陳彥行
#此產品沒有根據《藥劑業及毒藥條例》或《中醫藥條例》註冊。為此產品作出的任何聲稱亦沒有為進行該等註冊而接受評核。此產 品並不供作診斷、治療或預防任何疾病之用。
^產品效果因人而異。
*資料來源:https://www.careheart.org.hk/?p=23500
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受