Ad Block Ad Block
地產
2024-01-29 12:47:34

好裝修|石屎水倒坑渠有幾大件事?專家話你知兩大不可原因!

分享:
石屎水倒坑渠有幾大件事?專家話你知兩大不可原因!

石屎水倒坑渠有幾大件事?專家話你知兩大不可原因!

近日有網民喺Facebook群組分享,有工人將疑似石屎水嘅液體倒落坑渠嘅相,網民配文「喂!喂!叫住工人叔叔唔可以倒落渠,但佢唔理,話轉頭會用水沖番佢」。不過你又知唔知點解唔可以倒石屎水落渠?會有咩影響?用水係咪可以沖番?一於搵校長Simon解答一下!

近日有網民喺Facebook群組分享,有工人將疑似石屎水嘅液體倒落坑渠嘅相

近日有網民喺Facebook群組分享,有工人將疑似石屎水嘅液體倒落坑渠嘅相

日前有網民在Facebook群組「香港突發事故報料區及討論區」分享一張工人在馬路邊將疑似將石屎水倒進坑渠的照片,網民指自己已叫工人叔叔不可將該類泥水倒落渠,但工人並無理會,並表示會用水「沖翻佢」。

其後,路政署向媒體證實,懷疑有工人違反相關工作指引,把清洗工具產生的污水直接倒進集水溝。 署方得悉事件後,已即時下令承建商停止有關不當行為,並要求承建商清洗可能受影響的集水溝和渠道,以及安排視像檢查以確保該段渠道運作正常。

2大不可倒石屎水落渠原因

2大不可倒石屎水落渠原因

不可倒石屎水落渠2大原因

然而,雖然大家一直都知道石屎水不能倒落水渠,但實際原因就只有少數人得知。有見及此,小編決定借此機會向校長Simon一探究竟,比大家清清楚楚知道背後原因!

2大不可倒石屎水落渠原因|1. 積聚大量沙石

因為石泥水內會含有微細沙石,當大量石泥水倒進渠內時,沙石有機會令水渠阻塞,下雨時有機會雨水回湧,令路面出現水浸問題。如果要清埋沙石的話,只能夠派出工作人員到渠內親自執走沙石,變相極大工程。

2大不可倒石屎水落渠原因|2. 石泥水會硬化

由於石泥水靜置一段時間會凝固變硬,一旦凝固後便很難去除。如果渠內的石泥水已硬化,就只能親自鑿爛「石屎」,但渠內的結構混凝土在一定的震幅下都有機會受破壞。

本文章內容及圖片均由本專欄作者裝修佬提供
裝修佬網站於 2015 年 11 月上線, 致力為傳統裝修業界帶來變革,引領行業發展,令香港沒有麻煩/爛尾的裝修!根據第三方平台數據統計,裝修佬網站自上線到目前一直為全港人流量第一的裝修平台。裝修專欄每週為你提供最新裝修資訊,涵蓋裝修新聞、趣事,DIY 技巧,工具及家品推介等內容;裝修電視提供多元化裝修/家居影片及媒體資訊,每週為您放送實用資訊。
裝修佬 Facebook
Ad Block
請接受以下私隱政策及免責聲明,以示你同意am730內之私隱政策及免責聲明。了解更多
接受